جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۳:۲۸
کد خبر: ۵۷۴۱۶
|
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۱ - ۱۲:۵۹
با هدف ارتقاي سبک زندگي ايراني اسلامي صورت مي‌گيرد:
مديرکل امور بانوان شهرداري تهران گفت: همايش "احياگران نور" با هدف ارتقاي اثربخشي بانوان مبلغ در زمينه ترويج سبک زندگي اسلامي- ايراني، فردا در ايوان شمس برگزار مي شود.

به گزارش «شهر» به نقل از روابط عمومي شهرداري تهران نرگس معدني پور مديرکل امور بانوان شهرداري تهران گفت: همايش احياگران نور با موضوع ترويج سبک زندگي اسلامي ـ ايراني يکي از رشته هاي جشنواره تسنيم را به خود اختصاص داده است.

وي در ادامه با بيان اينکه پنجمين دوره همايش « احياگران نور » آبان ماه سال جاري با موضوع راهکارهاي ارتقاي اثربخشي بانوان مبلغ در زمينه ترويج سبک زندگي اسلامي و ايراني، در قالب مجموعه جشنواره هاي تسنيم برگزار مي شود ، گفت : گسترش زمينه هاي هم انديشي، مطالعه و پژوهش در مورد تبليغات اسلامي و ارتقاي الگوها و شيوه هاي نوآورانه براي اثربخشي آن ، از مهمترين اهداف اين همايش به شمار مي آيد.


معدني پور تصريح کرد: 22 آبان ماه سال جاري اختتاميه پنجمين دوره از همايش احياگران نور با هدف شناسايي فرصت ها و تهديدهاي موجود در زمينه تبليغ دين، ايجاد خلاقيت تبليغ، ارتباط موثر بانوان مبلغ با شهروندان، ترغيب بانوان مبلغ براي توجه بيشتر به تبليغ موثر با توجه به ويژگي اثربخشي آن در ايوان شمس برگزار مي شود.

وي ادامه داد: ضرورت هاي برگزاري همايش احياگران نور نيز مواردي همچون شناسايي بايد ها و نبايدهاي درست، رعايت اصول علمي درست در حوزه تبليغ دين براي جلب توجه دختران جوان و لزوم همکاري در بحث تبليغات با رويکردهاي جديد براي ترويج زندگي به سبک اسلامي و منطبق با آموزش هاي ديني است.

مدير کل امور بانوان شهرداري تهران با خاطرنشان کردن اين مطلب که تاکنون بيش از 40 بانوي موفق در همايش هاي احياگران نور تقدير شدند از تقدير 5 بانوي مبلغ در پنجمين دوره همايش احياگران نور خبر داد و گفت: پنجمين دوره همايش احياگران نور امسال در چند بخش برگزار مي شود که يک بخش آن برگزاري کارگاه ها و نشست هاي آموزشي در سطح مناطق بوده که از مرداد ماه آغاز و تا پايان آبان ماه ادامه دارد.

معدني پور بخش ديگر همايش احياگران نور را بخش علمي اين همايش و فراخوان مقالات عنوان کرد و گفت: از مرداد ماه تا مهر ماه سال جاري توسط بانوان مبلغ و قرآن پژوه 200 مقاله به دبيرخانه اين همايش ارسال شد که 135 مورد آن ارزيابي شد و قرار است از 3 مقاله به عنوان مقاله هاي برتر در مراسم اختتاميه تقدير به عمل آيد.

وي افزود: در مراسم اختتاميه همايش احياگران نور با حضور بانوان پيشکسوت ميزگردهاي تخصصي نيز برگزار خواهد شد و پاسخ دهي مناسب نسبت به سئوالات حاضرين به انجام مي رسد.


نظر شما