جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۱:۴۹
کد خبر: ۵۷۷۵۳
|
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۱ - ۱۴:۲۷
رئيس شوراي اسلامي شهر تهران گفت: محرم اکنون در غزه پيدا شده و رژيم صهيونيستي ستمگر به طرز وحشيانه‌اي کودکان و زنان بيگناه را به شهادت مي‌رساند.

به گزارش شهر، مهدي چمران در آغاز پانصد و نهمين جلسه شوراي شهر تهران با اشاره به فرا رسيدن ماه محرم و نزديک شدن به تاسوعا و عاشوراي حسيني اظهار داشت: بايد بتوانيم از برکات و فضولات اين ماه بهره کامل را در زندگي خود ببريم.


رئيس شوراي اسلامي شهر تهران با اشاره به کشتار مردم مظلوم و کودکان غزه توسط رژيم اشغالگر اسرائيل اظهار داشت: محرم در حال حاضر در غزه پيدا شده و اسرائيل ستمگر به طرز وحشيانه‌اي کودکان و زنان بيگناه را به شهادت مي‌رساند.


چمران اضافه کرد: در حالي رژيم اشغالگر اسرائيل کودکان و زنان را به شهادت مي‌رساند که آنرا دفاع از خود مي‌داند و شرمنده‌تر از همه اينها زماني است که رئيس جمهور آمريکا و گروه کشورهاي اروپايي از اين آدم‌کشي و ستم‌کشي حمايت مي‌کنند.


رئيس شوراي شهر تهران به هفته بسيج و رشادت‌ها و ايثارگري بسيجيان اشاره کرد و افزود: بسيج نمونه‌اي از ايثار، شجاعت و از خودگذشتگي و تلاش در راه خداست.


وي اضافه کرد: امروز بسيج آماده‌تر از هر زماني است و بايد همه ملت ما بسيجي باشند و با اين آمادگي مي‌توانيم در مقابل دشمن بايستيم.


نظر شما