يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۴:۱۳
کد خبر: ۵۷۸۲۸
|
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۱ - ۱۳:۴۰
معاون خدمات شهري شهرداري تهران گفت: پرديس جامع خودرو در منطقه 18 راه اندازي خواهد شد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومي شهردار تهران ، مجتبي عبداللهي با بيان اين مطلب اظهار کرد : تاکنون سه زمين در اين منطقه مورد بازديد قرار گرفته که در نهايت يکي از آنها انتخاب خواهد شد. 2 مورد از اين زمين ها 50 هکتار و يک مورد نيز بيش از اين ميزان متراژ دارد.

 

وي افزود : با اجراي اين طرح ، عرضه خدمات تخصصي خودرو شامل فروش ، بيمه اتومبيل ، خدمات جانبي و.. همگي در يک مکان انجام خواهد شد.

 

معاون خدمات شهري شهرداري با بيان اينکه تلاش خواهيم کرد زمين مورد نظر براي راه اندازي اين پرديس را به زودي قطعي کنيم گفت : بعد از نهايي شدن زمين مورد نظر ، آماده سازي پرديس ظرف 2 ماه انجام خواهد شد.

 

معاون اجرايي اداره کل شهرسازي و طرح هاي شهري معاونت شهرسازي و معماري شهرداري نيز پيش از اين در اين خصوص اظهار کرده بود : وجود اراضي وسيع در حاشيه جنوب غربي منطقه 18 ،دسترسي مناسب از بزرگراه آزادگان و 76متري سعيدآباد (جاده ساوه) از يک طرف و از طرف ديگر نياز به ارائه خدمات در زمينه خودرو از جمله نمايشگاه دائمي محصولات توليدي، تعميرگاه‌هاي تخصصي و پرديس اتومبيل از جمله اهداف احداث اين مجموعه خواهد بود.

 

سهيلا صادق زاده افزوده بود : اين پهنه از لحاظ کالبدي و عملکردي مجموعه‌اي شاخص در مقياس شهر، کشور و منطقه بين المللي ايران است و مرکز هم افزايي و نو آوري در موضوعات مرتبط با توليد و مصرف خودروست و با توانايي جذب مخاطباني تخصصي و عمومي اين قابليت را دارد تا مرکز تجمع هر گونه فعاليت پيشتازانه مرتبط با خودرو باشد .

 

اين در حالي است که عبداللهي همچنين با اشاره به جمع آوري مجموعه فروش خودرو حکيميه نيز اظهار داشت : مرکز فروش خودرو در منطقه 13 نيز در نظر گرفته شده است . اين مجموعه در بزرگراه اسب دواني قرار دارد و در آينده نزديک راه اندازي خواهد شد.

نظر شما