چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۳:۲۳
کد خبر: ۵۷۹۰۹
|
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۱ - ۱۵:۳۱
اداره سلامت منطقه 22 به منظور ارتقاي سطح سلامت شهروندان از طريق جلب مشاركت آنان و نيل به شهر سالم، جشنواره سلامت محله را در محدوده شمال غرب تهران برگزار مي كند.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه 22، حسين مرادي شهردار منطقه با اعلام اين خبر گفت: سالمندان و سلامت ، مادر و كودك، جوانان، پزشكان، معلولان ، مساجد همچنين اهداي خون، پيشگيري از ابتلا به ديابت، سلامت و پيشگيري از استعمال دخانيات، سلامت و پيشگيري از چاقي در محله از مهمترين محورهاي اين جشنواره هستند.

وي افزود: اين جشنواره با هدف افزايش حساسيت شهروندان نسبت به مقوله سلامت، افزايش سطح مشاركت اجتماعي شهروندان در قالب كانون هاي اجتماعي سلامت محور، معرفي كردن فعاليت كانون هاي اجتماعي سلامت محور، استفاده از ظرفيت و توان محله هاي 9 گانه، تقويت روحيه جمعي و ايجاد همبستگي اجتماعي، تقويت روحيه خودباوري، اعتماد به نفس و ... برگزار مي شود. شهروندان مي توانند آثار خود را تا پايان آذرماه 91 با موضوعات پيشگيري از چاقي، سالمندان، مادر و كودك، جوانان و نوجوانان، اهداي خون، معلولان، خادمان مساجد، پزشك محله، پيشگيري از دخانيات و ديابت در قالب نقاشي، تئاتر ، فيلم، عكس، كاريكاتور، شعر و ... به خانه هاي سلامت محله هاي خود ارائه دهند. اختتاميه اين جشنواره 10 اسفند ماه با حضور شرکت کنندگان مناطق 22 گانه همراه با اهداي جوايز به نفرات برگزيده برگزار خواهد شد.

 

نظر شما