يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۴:۲۵
کد خبر: ۵۸۴۱۳
|
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۱ - ۱۶:۵۳
معتادان بازپروري شفق رها شده و مشکلات زيادي براي اهالي شهرري ايجاد کرده‌اند.

به گزارش شهر به نقل از فارس جلسه مشترک استانداري تهران با نمايندگان شوراي استان تهران با حضور مهدي چمران، مرتضي تمدن، عباس شيباني، محمدرضا محمودي و پروين احمدي‌نژاد در سالن کنفرانس شوراي شهر برگزار شد.

 

بنابراين گزارش در جلسه امروز مهدي چمران از ابتدا تا انتها هيچگونه اظهار نظر يا صحبتي نکرد و اين در حالي بود که وي در جلسات يکي از فعال ترين اعضاي شورا چه در شوراي شهر و چه در شوراي استان‌ها محسوب مي‌شود.


در اين جلسه واکنش صريح پيرمرد هميشه آرام شوراي شهر ( شيباني) به قانون برخورد با توزيع کنندگان مواد مخدر بود که وي از مسئولان خواست تا اين افراد را اعدام کنند.

 

بنابراين گزارش نماينده مردم در شوراي شهرستان اسلام شهر در اين جلسه از استاندار تهران در خواست کرد تا تمهيداتي را براي ورود تاکسي و وسايل نقليه در مواقع ضروري در شهر تهران فراهم کند که البته اين موضع مورد موافقت تمدن قرار نگرفت.

 

راوندي، نماينده مردم در شوراي شهرستان ري نيز در اين خصوص مشکلات منطقه خود چنين گفت که: زندان و سلول کهريزک که قرار بود تخريب شود ، هنوز فعال است که تمدن سريعا به اين موضع واکنش نشان داد و گفت: اين زندان تخريب شده است.

 

وي در خصوص بازپروري شفق نيز اين گونه گفت: در اين محدوده معتادان رها شده اند و مشکلات زيادي براي اهالي اين منطقه ايجاد مي‌کنند که اميدواريم رسيدگي شود که محمودي، معاون عمراني استانداري تهران خبر از جمع آوري معتادان در سطح استان تهران خبر داد.

نظر شما