جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۹:۳۲
کد خبر: ۵۸۴۷۴
|
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۱ - ۱۷:۰۷
معاون امور شهري و فضاي سبز شهرداري منطقه 20 از احداث مجهزترين بوستان شهري در ورودي اين منطقه خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه 20، سعيد شيرازي با اشاره به پيشرفت 85 درصدي بوستان مادر گفت: به منظور توسعه فضاي سبز شهري و زيباسازي منظر عمومي محورها و مبادي ورودي منطقه اين بوستان شهري با مساحت 5 هكتار واقع در بلوار شهيد دستواره در حال احداث است و تا پايان سال به بهره برداري مي رسد.

 

شيرازي به اهميت توسعه امكانات تفريحي ورزشي اين منطقه به عنوان جنوبي ترين نقطه شهر تهران اشاره كرد و اظهار داشت:‌ براي نخستين بار پيست هاي ورزشي همچون دوچرخه سواري،‌كارتينگ و پياده روي در اين بوستان در نظر گرفته شده است.

 

وي به استفاده از 11 برج نوري 8 شعله براي تامين سيستم روشنايي بوستان مادر اشاره كرد و اظهار داشت: 32 هزار مترمربع فضاي سبز، 7 باب آلاچيق، 12 چشمه سرويس بهداشتي كه دو مورد آن مخصوص معلولان است، آبنماي يكهزار و 300 مترمربعي و پاركينگي با ظرفيت 50 خودرو از جمله امكانات اين بوستان شهري است.

 

معاون امور شهري و فضاي سبز شهرداري منطقه 20 افزود:‌ تاكنون 12 هزار متر طول آبرساني و 2200 مترمكعب خاكريزي در اين محل انجام شده است.

 

گفتني است بوستان مادر از شمال به بزرگراه آزادگان، از شرق به بلوار دستواره، از جنوب به مترو جوانمرد قصاب و از غرب به حريم ريل قطار شهري مترو جوانمرد قصاب محدود مي شود و فضاي تفرجگاهي مناسبي را در ورودي منطقه 20 ايجاد كرده است.

نظر شما