يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۵:۱۴
کد خبر: ۵۸۵۴۶
|
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۱ - ۱۰:۱۹
رييس کلانتري مرکزي کيش از دستگيري يک متکدي ميليونر در کيش خبرداد.

به گزارش شهر و به نقل از ايسنا، سرگرد سعيد رأفت با اعلام اين خبر گفت: در پي اعلام تعدادي از شهروندان مبني بر تکديگري توسط فردي با لباس مندرس در سطح شهر و مراکز تجاري، عوامل نامحسوس کلانتري مرکزي وارد عمل شدند و ساعاتي بعد اين فرد را دستگير و به مقر انتظامي منتقل کردند.

 

رأفت با بيان اينکه فرد دستگيرشده 56 سال سن داشت و چهار روز از ورودش به جزيره مي‌گذشت، گفت: وي تحت اين عنوان که به دليل ابتلا به بيماري لاعلاج قصد عزيمت به يکي از شهرهاي زيارتي عراق به منظور زيارت و شفا را دارد، از احساس همشهريان سوءاستفاده کرده و مبالغ قابل توجهي از آنان دريافت کرده بود.

 

رييس کلانتري مرکزي کيش با بيان اينکه متهم در هنگام دستگيري از سلامت کامل جسمي برخوردار بود و چند ميليون نيز پول نقد، از اين راه بدست آورده بود، گفت: پس از دستگيري متهم پرونده‌اي در اين‌باره تشکيل و اقدامات قانوني درباره وي صورت گرفت.

 

رييس کلانتري 11 کيش در ادامه با تشريح آسيب‌هاي تکديگري گفت: تکديگري در لغت يعني گدايي کردن و دريوزگي و پديده زشتي است که زمينه ساز انواع آلودگي‌ها ناهنجاري‌هاي اجتماعي است و از آن طريق مي‌تواند امنيت و هويت جامعه را تهديد کند.

 

وي افزود: تکديگري شيوه‌اي است که از طريق آن برخي اشخاص در جامعه از اشخاص ديگر که هيچ وظيفه و مسئوليتي در قبال تأمين معاش آنان ندارند، پول طلب مي‌کنند.

نظر شما