جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۵:۱۶
کد خبر: ۵۸۹۴۸
|
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۱ - ۱۶:۲۸
معاون فني و عمران منطقه 19 از احداث 60 چشمه سرويس بهداشتي در منطقه خبر داد و گفت: در راستاي ضرورت افزايش تعداد سرويس‌هاي بهداشتي در شهر و ارتقا بهداشت عمومي، اين سرويس ها در بوستانها ، بزرگراهها و معابر پرتردد منطقه احداث شده است.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه 19، مهندس محمدرضا کرمي با اشاره به اينکه اين سرويسها  براساس نقشه هاي ابلاغي معاونت فني و عمراني شهرداري تهران با تيپ يکسان در بوستانها و نقاط مورد نياز منطقه ساخته و تا پايان دي ماه به بهره برداري خواهند رسيد، افزود: در هر يک از نقاط شناسايي شده، 12 چشمه سرويس بهداشتي و در کل 60 چشمه سرويس ساخته شده است.

وي در ادامه افزود: عمليات ساخت ابنيه سرويسهاي بهداشتي بوستان 22 بهمن، بوستان شکوفه، اتوبان صالح آباد و امامزاده سه برادران  100 درصد به اتمام رسيده است و ساخت سرويسهاي بوستان الجواد در مرحله 80 درصدي از لحاظ پيشرفت فيزيکي قرار دارد. وي خاطرنشان کرد: به منظور تامين آب گرم اين مکان ها از سيستم هاي سولار آبگرمکن خورشيدي استفاده شده است. 

براساس اين گزارش پيش از اين 120 چشمه سرويس بهداشتي در بوستان ولايت افتتاح شده بود که با احتساب سرويس هاي بهداشتي درحال ساخت تعداد آنها به 180 چشمه در سال جاري خواهد رسيد. 

نظر شما