پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۱:۴۸
کد خبر: ۵۹۵۴۷
|
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۶:۲۱
معاون خدمات شهري شهرداري تهران گفت: امسال طرح استقبال از بهار را با موضوع نگهداشت شهر از 15بهمن ماه لغايت30 فروردين ماه خواهيم داشت.

به گزارش خبرنگار مديريت شهري شهر، مجتبي عبداللهي در نشست خبري خود با اشاره به توليد زباله در شهر تهران گفت: به دليل اين که بحث نگهداشت شهر مطرح است و نيز فصل کاشت درخت است شروع به کار خود را نسبت به ساير سازمان ها زودتر آغاز مي کنيم و ديرتر به پايان مي رسانيم.

 

معاون خدمات شهري شهرداري تهران در ادامه افزود: سرانه فضاي سبز در سال 84، 8مترمربع بوده به گونه اي که تا پايان سال جاري اين ميزان به 15مترمربع که استاندارد جهاني است، خواهد رسيد.

 

وي گفت: با اضافه شدن 2400هکتار جنگل کاري در شهر تهران اين ميزان به 38هزار هکتار خواهد رسيد. با افتتاح بوستان هاي شهر تهران، تعداد آن ها به 2هزار بوستان منطقه اي و فرا منطقه اي مي رسيد.

 

عبدالهي تاکيد کرد: با شعار هر شهروند يک درخت، تمامي شهروندان مي توانند با تماس با سامانه 137نهال ميوه يا هر نهال ديگري را در جلوي درب منزل تحويل بگيرند.

 

وي افزود: درختکاري در اتوبان آزادگان در روزهاي آينده به اتمام مي رسد و فضاي سبز و زيباسازي اتوبان امام علي(ع) نيز در دستور کار قرار دارد.

 

عبداللهي گفت: افتتاح 20بازار ميوه تره بار تا پايان سال جاري انجام مي گيرد. براي تامين ميوه‌هاي شب عيد نيز از مکان هايي همچون مراکز فروش دام براي حجاج در 15روز باقي مانده از سال بهره خواهيم برد.

نظر شما