جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۰:۲۲
کد خبر: ۵۹۵۷۱
|
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۳:۵۹
شهردار منطقه 10 گفت: تمهيدات ويژه براي سهولت در تردد معلولين و جانبازان در منطقه اجرا مي شود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه 10، فرامرز عظيمي گفت: تردد آسان و ايمن جانبازان و معلولان در شهر مستلزم فراهم آوردن زيرساخت ها و بسترهاي مناسب است که بايد براي اجراي آن تمهيدات ويژه اي انديشيده شود.

 

وي افزود: بر اساس سياستهاي شهرداري تهران در چند ساله اخير با توجه به نگاه ويژه مديريت شهري به جانبازان و معلولان، مناسب سازي معابر و نيز فراهم آوردن ساير امکانات رفاهي براي اين قشر از جامعه در دستور کار منطقه قرار گرفته است.

 

عظيمي گفت: در جريان بازديدهاي ميداني و بررسي هاي صورت گرفته از سطح معابر، اقدامات ويژه ترافيکي براي مناسب سازي و ايمن سازي تردد ويلچر در قالب نصب پل و دستک در محل هاي عبور عابر پياده، مقابل مساجد و مدارس، احداث جان پناه ايمني و ... در محور خيابان رودکي تقاطع هاي خيابان هاشمي و خيابان آذربايجان، خيابان قصرالدشت خيابان اروميه و در سطح نواحي اجرا شد.

 

شهردار منطقه خاطرنشان کرد: به منظور رسيدگي به وضعيت رفاهي معلولين مناسب سازي فضاهاي داخلي منازل مسکوني معلولين با نصب بالابر در محل سکونت، همسطح سازي پياده روي هاي مقابل منازل، احداث رمپ معلولين در محدوده منازل و اصلاح شيب هاي نامناسب معابر با 50 درصد پيشرفت در حال اجراست.


نظر شما