جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۶:۱۸
کد خبر: ۵۹۵۷۴
|
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۵:۱۶
دبيرخانه جشنواره سراسري عکس معلولان با عنوان «نگاه نو » طي اطلاعيه‌اي اعلام کرد که مهلت ارسال عکس به اين جشنواره تمديد نخواهد شد.

به گزارش شهر، دبيرخانه جشنواره سراسري عکس معلولان با عنوان «نگاه نو» اعلام کرد: با توجه به برخورداري از زمان مناسب براي اطلاع رساني و استقبال انجام گرفته و همچنين به منظور احترام به ساير شرکت کنندگان، آخرين مهلت ارسال عکس هاي متقاضيان به شرکت در اين جشنواره پايان وقت پنجشنبه 5 بهمن ماه جاري خواهد بود.

 

«پايگاه عکس چيليک » (Chiilick.com) به عنوان حامي رسانه اي اين جشنواره چندي پيش بيش از 40 عکاس را جهت ثبت و مستندسازي توانمندي معلولان به خط توليد گروه بهداشتي فيروز در قزوين اعزام کرد که در فهرست اين عکاسان، استاداني چون يدالله عبدي، محمد نوروزي، جواد حميدي‌صفا، حبيب‌الله تاجيک و چهره‌هايي چون ابراهيم باقرلو، مهدي طاهري، ميترا محمدي و لادن شجاع حضور داشتند.

 

شناسايي استعدادها، ايجاد نگرش مثبت نسبت به توانمندي‌هاي معلولان، جذب علاقمندان و دوستداران هنر عکاسي در محيطي علمي، سالم و صميمي از مهمترين اهداف برگزاري اين جشنواره و تورهاي عکاسي است که به همت کانون معلولان توانا برگزار مي‌شود.

 

دبيري اين جشنواره را کاوس صادقلو و داوري آن را يوسف زينال زاده، فرهاد سليماني و عباس کوثري برعهده دارند.

نظر شما