جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۷:۳۸
کد خبر: ۵۹۶۲۴
|
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۷:۲۷
شهردار منطقه 10 گفت: تعداد پايگاه هاي اورژانس منطقه به 2 برابر افزايش مي يابد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه 10، فرامرز عظيمي گفت: بر اساس نياز سنجي هاي به عمل آمده از سطح محلات و به منظور حفظ و ارتقاي سلامت شهروندان، در سال آينده 3 پايگاه جديد اورژانس در خيابان دامپزشکي تقاطع يادگار امام (ره)، خيابان امام خميني (ره) تقاطع بزرگراه يادگار امام (ره) و خيابان رنجبر تقاطع خيابان خواجه زاده احداث و راه اندازي خواهد شد.

 

شهردار منطقه 10 با بيان اين که هم اکنون 4 پايگاه اورژانس در سطح منطقه فعال است خاطرنشان کرد: اين پايگاه ها در محل ستاد مديريت بحران واقع در خيابان ميمنت، سوله چند منظوره الزهرا (س) واقع در بريانک و بوستان 22 بهمن مستقر هستند همچنين پايگاه واقع در تقاطع خيابان کميل و بزرگراه شهيد نواب صفوي به عنوان پايگاه مرکزي با يک ميليارد و 400 صد ميليون تومان اعتبار ظرف سال آينده به عنوان پايگاه مرکزي تکميل و تجهيز خواهد شد.

 

در ادامه اين جلسه با توجه به فرا رسيدن سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي شهردار منطقه با اشاره به اهميت حضور مردم در راهپيمايي يوم اله 22 بهمن گفت: با توجه به موقعيت جغرافيايي و قرار گرفتن در مسير راهپيمايي بخش اعظمي از فعاليت ها به عهده منطقه بوده و به همين دليل برنامه هاي ويژه اي براي گراميداشت اين ايام در نظر گرفته شده است.

 

عظيمي اظهار اميدواري کرد که برنامه هاي سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي با محوريت محلات و مشارکت نهادها و شهروندان همچون سال هاي گذشته به نحو مطلوب اجرايي شود.

 

وي در پايان خاطرنشان کرد: عملکرد منطقه در حوزه هاي مختلف بر اساس درخواست هاي شهروندان صورت مي گيرد و به همين خاطر آمادگي کامل خود را براي حمايت از برنامه هاي شوراياران که نمايندگان مردم هستند اعلام مي کنيم.

 

در اين جلسه دبيران شوراياري مشکلات محلات خود را در قالب "رسيدگي به وضعيت املاک فرسوده  احداث پارکينگ طبقاتي، تجهيز سراهاي محله و کتابخانه، تکميل شبکه فاضلاب، توزيع درخت و نهال، بازپيرايي بوستان هفت چنار، صدور پايان کار براي املاک اعياني، پيگيري راه اندازي مجدد سينماي المپيا، ايجاد زمين اسکيت در بوستان خانواده، تعيين تکليف زمينها و ساختمان هاي بلا تکليف، کمک به خانواده بي بضاعت، خريد املاک، رنگ آميزي ديوارهاي بوستان ها و ... مطرح کردند.

شهردار منطقه با بررسي مشکلات مطروحه از سوي شوراياران دستور لازم را براي رفع موارد ياد شده را صادر کرد .

نظر شما