شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۷:۱۳
کد خبر: ۵۹۶۸۹
|
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۶:۲۸
معاون حمل و نقل و ترافيک شهرداري تهران در بازديد از کارخانه توليد علائم و تجهيزات ترافيکي اعلام کرد:به رغم نوسانات شديد ارزي و ناپايداري فزاينده قيمت ها سعي کرده ايم تا علاوه بر تامين و توليد المانها و محصولات ترافيکي مورد نياز، نسبت به استانداردسازي و ارتقاي کيفي لوازم و توليدات ترافيکي نيز اقدام نماييم.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومي معاونت حمل و نقل و ترافيک شهرداري تهران،سيدجعفر تشکري هاشمي افزود: به زودي دو خط جديد اتوبوس هاي تندرو در جنوب و شمال تهران، يکي حد فاصل پايانه جنوب تا ميدان آقا نور و ديگري در امتداد بزرگراه طبقاتي صدر، افتتاح شده و مورد بهره برداري قرار خواهند گرفت.

 

وي با اشاره به اين که شهر صرفا محلي براي عبور و مرور نيست بلکه فرصتي براي ديدن زيبايي هاي محيطي و لذت بردن از اين زيبايي هاست، اظهار کرد: بايد با طراحي مناسب، نورپردازي دقيق و جانمآيي صحيح و در نهايت با برقراري ارتباط منطقي بين مدرنيته و سنت به نيازهاي روحي شهروندان پاسخ دهيم.

 

معاون شهردار تهران با بيان اين که اِلمان هاي شهري از نمادهاي عمودي مانند برج ميلاد گرفته تا نمادهاي افقي مانند محورها و مسيرهاي شهري در پاسخ گويي به نيازهاي عاطفي شهروندان موثرند، تصريح کرد: در اين ميان خطوط و ايستگاه هاي مترو و   بي آر تي، از جايگاه ويژه اي برخورداراند و به نمادهاي پايتخت تبديل شده اند.

 

وي از نوسازي 56 ايستگاه فرسوده خط 2 بي آر تي حد فاصل ميدان آزادي تا پايانه خاوران تا پايان سال خبر داد و اضافه کرد: در برنامه ريزي هاي مديريت شهري از جمله در حوزه حمل و نقل و ترافيک، جنوب شهر از اهميت ويژه اي برخوردار است. 

 

تشکري هاشمي با تاکيد بر لزوم نصب تجهيزات ترافيکي با کيفيت در شهر تاکيد کرد: مهم ترين پيام بازديد امروز يادآوري اين مهم بود که استانداردسازي محصولات و ارتقاي کيفي توليدات ترافيکي از بيشترين درجه اهميت برخوردار است. معاون شهردار تهران در پايان خاطرنشان کرد: بايد از تبديل تهران به جنگلي از آهن جلوگيري به عمل آورده و به سمت شهري که شهروندان از قدم زدن و حرکت کردن در آن احساس آرامش کرده و از آراستگي و زيبايي آن لذت ببرند، حرکت کنيم.

نظر شما