جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۹:۱۰
کد خبر: ۵۹۸۲۰
|
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۵:۱۳
همزمان با ايام مبارك دهه فجر و با حضور معاون اداره كل سلامت شهرداري تهران، نخبگان ورزشي معلول، دبيران و اعضاء فعال كانون معلولان منطقه 20 تجليل شدند.

به گزارش شهر و نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه 20، حبيب اله غفوري معاون امور اجتماعي و فرهنگي شهرداري منطقه 20 در همايش تقدير از نخبگان ورزشي معلول و دبيران كانون معلولان اين منطقه كه در مجتمع فرهنگي ورزشي قمر بني هاشم(ع) و با حضور معاون اداره كل سلامت شهرداري تهران برگزار شد گفت: شكل گيري 22 كانون معلولان در سطح محله هاي اين منطقه با هدف افزايش مشاركت اقشار خاص جامعه بوده است كه در حال حاضر 800 نفر عضو دارند.

غفوري به اهميت فعاليت هاي زيرساختي، فرهنگي و اجتماعي براي افراد كم توان جسمي اشاره كرد و اظهار داشت: جلب مشاركت اقشار خاص جامعه و ايجاد جنبش اجتماعي در آنان از اولويت هاي طرح هاي اجتماع محور مديريت شهري است كه مناسب سازي اماكن عمومي و مراكز فرهنگي، ورزشي و اجتماعي و شكل گيري كانون معلولان از بارزترين اقدامات است.

وي تصريح كرد: به دنبال واگذاري فعاليت هاي اجتماعي وفرهنگي محله هاي 22 گانه به مديران محله ،اين همايش با مشاركت مديران محله علائين و ديلمان برگزار شده است.

گفتني است اين همايش كه با حضور معاون اداره كل سلامت شهرداري تهران، معاون امور اجتماعي و فرهنگي و رئيس اداره سلامت شهرداري منطقه 20، مديران محله علائين و ديلمان در مجتمع فرهنگي ورزشي قمر بني هاشم(ع) برگزار شد و در پايان از 50 نفر از دبيران كانون معلولان و نخبگان ورزشي معلول كه از جمله قهرمان هاي شناي نابينايان و پارالمپيك بوده اند تقدير و تجليل به عمل آمد.



نظر شما