پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۳:۵۱
کد خبر: ۶۰۰۵۸
|
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۶:۰۰
معاون شهري و فضاي سبز منطقه 19 به تشريح فعاليتهاي حوزه خدمات شهري شهرداري اين منطقه در طرح استقبال از بهار پرداخت.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه 19، مهندس موسي عليپور زنوزي با اشاره به آمادگي کامل حوزه هاي اجرايي اين شهرداري براي اجراي طرح استقبال از بهار گفت: اين طرح از 20 بهمن آغاز شده و امسال سعي براين است تا اقدامات و فعاليتها با رويکرد محله محوري انجام شود.

وي افزود: در همه نواحي پنجگانه اين منطقه فعاليتهايي پيش بيني شده که طبق يک برنامه زمانبندي شده تا آخر فرودين سال آينده اجرا مي شود.

در اين راستا با مشارکت حوزه هاي شهري وفضاي سبز، فني و عمران و حمل و نقل و ترافيک اقداماتي همچون پاکسازي عمومي، جمع آوري پسماندهاي حجيم، رفع نواقص و رنگاميزي المانها و مبلمان شهري و رسيدگي ويژه به فضاي سبز منطقه صورت مي گيرد. ضمن اينکه همزمان با روز درختکاري نيز مراسم و جشن درختکاري را همچون سالهاي گذشته اجرا و اقدام به توزيع نهالهاي رايگان بين شهروندان مي کنيم.

به گفته زنوزي توزيع 10 هزار پکيج و 5 هزار بروشور آموزشي بين شهروندان و مسافران نوروزي،توزيع 10 هزار گل بين شهروندان و 35 هزار اصله نهال رايگان در روز درختکاري، اهداي 10 هزار گلدان شب بو بين خانواده هاي معزز شهدا و کاشت درخت، درختچه، انواع گل و واکاري و تعويض چمن از ديگر اقداماتي هستند که در راستاي طرح استقبال از بهار 92 اجرا مي شود.

علاوه بر اين به منظور استقرار مسافرين نوروزي سه پارک بزرگ منطقه شامل بوستانهاي ولايت، افرا و شهيد کاظمي آماده سازي مي شوند.

معاون شهردار منطقه در ادامه از مشارکت شهروندان و نمايندگان آنان در شوراياري و مسئولين محلي در اجراي اين طرح خبر داد و گفت: با توجه به افزايش حجم پسماندهاي توليدي در روزهاي پاياني سال، ضمن افزودن خودروهاي ويژه به ناوگان خدمات شهري مکانيزه، شهروندان مي توانند از طريق تماس با نواحي و اعلام نقاط مشاهده شده از پسماندها نسبت به جمع آوري هر چه سريعتر و پاکسازي شهري مشارکت داشته باشند.

نظر شما