شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۸:۳۷
کد خبر: ۶۰۰۸۶
|
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۴:۰۳
رئيس ستاد اجرايي كانون رباتيك خبرداد:
شهردار منطقه 20 تهران زمان برگزاري مسابقات نهايي كانون رباتيك محله هاي 374 گانه شهر تهران را 6 و 7 اسفند اعلام كرد و گفت: تا اين لحظه يك هزار و 500 نفر از شهروندان به دور نهايي مسابقات رباتيك راه يافته‌اند.

به گزارش روابط عمومي شهرداري منطقه 20، عظيم بابايي شهردار و رئيس ستاد اجرايي كانون رباتيك شهر تهران با اشاره به آمادگي اين منطقه براي ميزباني از مسابقات نهايي كانون رباتيك 374 محله تهران، افزود: كانون رباتيك يكي از كانون هاي هفتگانه جشنواره شكوفا است كه تشكيل و فعاليت اجرايي اين كانون ها از تيرماه سال جاري در سراهاي محله آغاز شده و تجهيزات فني و خدمات آموزشي تخصصي به صورت رايگان از سوي مديريت شهري در اختيار اعضاء قرار گرفته است.

 

بابايي با اشاره به اينكه دبيرخانه مركزي اين كانون در منطقه 20 مستقر است خاطرنشان كرد: منتخبين كانون هاي رباتيك مناطق 22 گانه شهر تهران در دو روز 6 و 7 اسفند ماه با يكديگر رقابت مي كنند كه تا اين لحظه تعداد معرفي شدگان به يك هزار و 500 نفر رسيده است.

 

وي به افزايش تعداد شركت كنندگان تا زمان برگزاري همايش اشاره كرد و اظهار داشت: اين همايش براي نخستين بار است كه در شهر تهران برگزار مي شود كه با استقبال گسترده اي از شهروندان روبرو بوده و تاثير بسزايي در جلب مشاركت نخبگان محلي داشته است.

 

بابايي با اشاره به اينكه هيئت داوران و كادر علمي اين همايش از اعضاء كميته ملي روبوكاپ ايران هستند خاطرنشان كرد: مسابقات نهايي در سه رده سني و 10 ليگ امدادگر، هاكي، پارك نوري، مبارز، رالي، خدمتكار، جاده صاف كن، نورخور، آتش نشان و حل ترافيك شهري در محل ورزشگاه مدرس منطقه 20 برگزار مي شود.


نظر شما