جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۷:۰۸
کد خبر: ۶۰۲۹۰
|
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۶:۱۶
در راستاي طرح استقبال از نوروز و فصل همدلي برنامه هاي اجتماعي و فرهنگي متنوعي در سطح منطقه 21 برگزار مي شود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه 21،مهندس کاظم کمالي نسب معاون اجتماعي و فرهنگي منطقه با بيان اينکه در راستاي طرح استقبال از نوروز مناسب سازي ، آراستگي و تبليغات محيطي در معابر در دستور کار اين معاونت قرار دارد گفت : برپايي بازارچه هاي خود اشتغالي و کارآفريني از محصولات زنان سرپرست خانوار ، طراحي و برپايي سفره هفت سين در ميدان اصلي منطقه ، برپايي جشنواره بهترين هفت سين و سبزه آرايي خانگي ويژه شهروندان از برنامه هاي اين معاونت است.

 
وي افزود : با توجه به نزديک شدن به چهارشنبه آخر سال که به چهارشنبه سوري معروف است برخي از شهروندان خصوصا جوانان در آستانه سال نو با ايجاد خطرات جبران ناپذير براي خود و ديگران مشکلات عديده اي را بوجود مي آورند که در همين راستا و براي کاهش اين خطرات و آسيب ها کارگاه هاي آموزشي و نمايشگاه هاي عکس از صحنه هاي دلخراش سال هاي قبل در محلات برگزار خواهد شد.


معاون اجتماعي و فرهنگي منطقه 21 در ادامه با اشاره به اينکه غبارروبي از مزار شهداي منطقه در پنج شنبه آخر سال و غبارروبي از مساجد در دستور کار قرار دارد بيان داشت : بازديد از خانواده معظم شهدا جهت تبريک سال نو و دلجويي از آنها از ديگر برنامه هاي فرهنگي اين معاونت است.

 
مهندس کمالي نسب اظهار داشت : اهداء بسته هاي حمايتي به 400 نيازمند و کم بضاعت سطح منطقه و اطلاع رساني گسترده در خصوص طرح هبه در سطح منطقه از برنامه هاي اين معاونت مي باشد.

 
وي تصريح کرد : با توجه به اينکه منطقه 21 يکي از ورودي و خروجي هاي شهر تهران است در نتيجه غرفه هاي استقبال از مسافرين نوروزي در ورودي سطح منطقه برپا خواهد شد که توزيع اقلام آموزشي ، فرهنگي و ورزشي و تهيه کتابچه راهنماي منطقه جهت آشنايي مسافرين نوروزي و توزيع آن در غرفه هاي پيش بيني شده را در دستور کار معاونت قرار داده ايم.

 
معاون شهردار منطقه 21 همچنين از برگزاري تور تهرانگردي ويژه شهروندان خبر داد و گفت : از ديگر برنامه هاي اين معاونت جهت استفاده شهروندان برگزاري جشن روز جمهوري اسلامي در 12 فروردين و برگزاري جشنواره روز طبيعت در بوستان هاي سطح منطقه است.

 
کمالي نسب گفت : تلاش اين معاونت بر آن بوده که تمامي اقدامات و برنامه هاي طرح استقبال از نوروز معاونت اجتماعي و فرهنگي سطح منطقه با رويکرد محله محوري و با مشارکت مديران محلات 17 گانه صورت پذيرد.






نظر شما