جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۹:۲۸
کد خبر: ۶۰۳۴۳
|
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۲:۱۱
در آستانه فرارسيدن سال جديد
معاون اجتماعي و فرهنگي منطقه 19 از برگزاري جشنهاي ويژه نوروز 92 در اماکن عمومي و فرهنگي منطقه خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه 19، حجت الاسلام رسول جوادي با بيان اينکه برگزاري جشنهاي نوروزي حس همدلي و شور و نشاط شهروندان را در آستانه نوروز افزايش مي دهد گفت: شهرداري همه ساله مشارکت فعالي در ايجاد لحظات فراغتي شاد براي شهروندان دارد و امسال نيز تدابير مختلفي دراين خصوص در نظر گرفته شده که از جمله آنها  برگزاري جشن نوروزي در پارک گلستان، جشن استقبال از نوروز ويژه اعضاي کانون مادر و کودک ناحيه 2 و جشن سامانه نوروزي در پارک شهيد کاظمي است.

 
همچنين در آستانه فرارسيدن فصل همدلي جشني با حضور عمو نوروز و با هدف زنده نگه داشتن رسومات شب 4شنبه سوري 20 اسفند در سراي محله شريعتي شمالي برگزار مي شود.

 
وي يکي از برنامه هاي مهم اين حوزه را در راستاي فراهم ساختن امکانات فراغتي شهروندان برگزاري تورهاي ويژه گردشگري و اعزام به کوه خواند و افزود: به همين منظور برنامه هاي گردش در کوه ويژه محلات دولتخواه ، شکوفه شمالي وخاني آباد نو جنوبي برنامه ريزي شده که طي روزهاي 17 و 20 اسفند برگزار مي شود.

وي ادامه داد: همچنين کانونهاي گردشگري محلات نيز برنامه هاي تهران گردي را به نقاط ديدني شهرتهران در نظر ديده اند که ثبت نام و اعزام شهروندان از طريق اين کانونها در ايام عيد صورت مي گيرد.

جوادي گفت: تور تهرانگردي به حرم امام (ره) ، بهشت زهرا و بوستان ولايت نيز در ليست برنامه هاي گردشگري ناحيه 4 اعلام شده است. علاوه براين برنامه هاي تفريحي ورزشي طي روزهاي 23 و 24 اسفند در بوستان امام خميني و مدارس اناري و کلهربرگزار مي شود. براي آقايان منطقه نيز ايستگاه صبح جمعه با اجراي برنامه هاي ورزشي در بوستان هاي منطقه در نظر گرفته شده است.

وي همچنين به پيش بيني و انجام تمهيدات لازم براي اطلاع رساني و استقبال از مسافرين نوروزي اشاره کرد و گفت: در آستانه فصل بهار اين منطقه با نصب بنر خيرمقدم، اطلاع رساني واعلام برنامه هاي فرهنگي معرفي اماکن تاريخي و گردشگري ميزان مسافرين نوروزي خواهد بود.

 
در همين راستا بسته هاي فرهنگي با محتواي سلامت وآموزش شهروندي و هزار نسخه نيز  پيک شهروندي به همراه بروشور سلامت که حاوي اطلاعات مفيد در موضوعات مختلف سلامت و بيماريها است در اختيار مسافرين قرار مي گيرد.

نظر شما