پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۶:۰۲
کد خبر: ۶۰۴۲۹
|
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۴:۰۸
حاشيه هاي نشست خبري نوروزي سخنگوي شهردار/
سخنگوي شهردار با قول مساعد براي پيگيري برخورد بد با خبرنگاران در نشست خبري مديرعامل سازمان پارک ها و فضاي سبز، شيريني ديدار خبرنگاران را به واکنش برابر اقدام متقابل روزنامه ايران و مترو ترجيح داد.

به گزارش خبرنگار مديريت شهري شهر، نشست خبري معاون فرهنگي و اجتماعي شهردار مانند ساير برنامه ها با تاخير 15 دقيقه اي آغاز شد.


* تمام زمان نشست خبري سخنگوي شهردار همراه بود با اظهارات شخصي مجري برنامه در ميان پرسش هايي که خبرنگاران از وي مي پرسيدند.


* ايازي در مورد موضع مترو برابر مطلب روزنامه ايران واکنشي نشان نداد و گفت: بگذاريد شيريني ديدن خبرنگاران به همين صورت شيرين به پايان برسد.


* اين جلسه همراه بود به اعتراض دبير تحريريه يکي از روزنامه ها برابر برخورد نامناسب با خبرنگاران در نشست خبري مديرعامل سازمان پارک ها و فضاي سبز تهران به مناسبت روز درختکاري. اين خبرنگار از سخنگوي شهردار درخواست کرد که اين امر را پيگيري کنند.

  

* ايازي در مورد اينکه چرا دولت همواره در روزهاي پاياني سال کمک هاي مالي خود را به شهرداري اعطا مي کند، عنوان کرد: البته هر زمان که دولت پول بدهد ما استقبال مي کنيم.


* سخنگوي شهرداري برابر پرسش يکي از خبرنگاران در مورد تعويض کاتاليست پرايد و قراردادي که با سايپا بسته شده بود، اظهار داشت: صادقانه بگويم اطلاع ندارم. صداقت بهترين چيزي است که انسان مي تواند داشته باشد.

نظر شما