پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۷:۱۰
کد خبر: ۶۰۴۸۱
|
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۶:۳۹
معاون امور شهري و فضاي سبز منطقه 3 گفت: در سطح بوستان هاي ملت ،شريعتي و بهشت مادران و 6 بوستان از سوي شهرداري منطقه 3 نهال رايگان توزيع مي شود.

به گزارش شهر به نقل از  روابط عمومي شهرداري منطقه 3، رضا مددي گفت: اداره فضاي سبز منطقه به مناسبت هفته درختکاري و به منظور حفظ و نگهداري فضاهاي سبز منطقه و زيبايي اين فضاها و تشويق شهروندان به استفاده از فضاهاي سبز عمومي تعداد 720هزار و 920 اصله نهال از انواع مثمر و غير مثمر را از پانزدهم اسفند ماه به مدت يک هفته بين شهروندان توزيع مي کند.

 

وي در ادامه آموزش كاشت نهال، توزيع بروشورهاي آموزشي و برگزاري كلاس هاي آموزشي نيز را بخش ديگري از برنامه هاي پيش بيني عنوان کرد و افزود: اين نهال ها از انواع چنار، اقاقيا نرک، توت کاکوزا، افرا، زبان گنجشک، خرمالو، سيب، زردآلو، گيلاس در بوستان هاي آفتاب، زرگنده، ارغوان، اقاقيا، پايداري و صبا و در سه بوستان فرامنطقه اي ملت، بهشت مادران و شريعتي توزيع مي شود.

 

مددي از کاشت نهال در منازل شهروندان خبر داد و تصريح کرد: به منظور حفظ و نگهداري فضاهاي سبز منطقه و زيبايي اين فضاها و تشويق شهروندان به استفاده از فضاهاي سبز عمومي تاکنون تعداد 3 هزار و 150 اصله نهال مثمر و غير مثمر از سوي عوامل فضاي سبز در منازل شهروندان اين منطقه کاشته شده است.



نظر شما