پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۹:۰۸
کد خبر: ۶۰۴۸۸
|
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۳:۳۱
شهردار تهران در مراسم افتتاح 2300 هکتار از کمربند سبز تهران/
شهردار تهران در آيين درختکاري و افتتاح 2300 هکتار جنگل کاري با انتقاد از وضعيت موجود بر مديريت آلودگي هوا گفت:‌ ما نمي‌توانيم زندگي مردم را به باد بسپاريم و بايد حل اين معضل را به قانون و عقلانيت درست بسپاريم.

به گزارش خبرنگار شهري شهر، مراسم جشن درختکاري و افتتاح 2300 هکتار جنگل کاري در قالب کمربند سبز تهران با حضور محمدباقر قاليباف شهردار تهران و علي لاريجاني رييس مجلس شوراي اسلامي برگزار شد.

 

اين دو مقام در اين مراسم به صورت نمادين و به مناسبت روز درختکاري دو اصله نهال در محل پروژه جنگل کاري  شرق تهران غرس کردند.

 

قاليباف در اين مراسم با تاکيد بر مشکل آلودگي هواي تهران گفت: دليل اصلي حل نشدن اين معضل که موضوعي فرابخشي بوده و نياز به توجه تمام قوا و مسئولان و نيز مردم دارد اين است که متولي مشخصي ندارد و به زبان ساده بي‌صاحب است.

 

وي افزود: در حال حاضر قوانين و مقررات به گونه‌اي است که نمي‌تواند براي حل اين مشکل راه‌گشا باشد و بايد اقدامات مهمي در حوزه صنعت و توليد خودرو، سوخت، حمل و نقل عمومي? فرهنگ سازي و توسعه فضاي سبز انجام شود.

 

شهردار تهران با تاکيد بر اينکه سپردن مديريت هواي تهران به باد رويه درستي نيست گفت: ما نمي‌توانيم زندگي مردم را به باد بسپاريم و بايد حل اين معضل را به قانون و عقلانيت درست بسپاريم.

نظر شما