پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۶:۰۷
کد خبر: ۶۰۵۰۱
|
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۶:۰۰
حاشيه نگاري شهر از درخت کاري شهردار و رييس مجلس/
مراسم غرس نهال و بهره برداري از 2300 هکتار جنگل کاري در شرق پايتخت با حضور شهردار تهران و رييس مجلس شوراي اسلامي با حاشيه هايي همراه بود.

به گزارش خبرنگار مديريت شهري شهر، محمدباقر قاليباف شهردار تهران و علي لاريجاني رييس مجلس شوراي اسلامي يک روز پس از روز درختکاري، با حضور در محل اجراي پروژه جنگل کاري شهداي گمنام در شرق تهران، به صورت نمادين اقدام به غرس نهال کردند.

 اين مراسم همراه با بهره برداري از 2300 هکتار جنگلکاري در قالب کمربند فضاي سبز شهر بود.

 

* بسياري از رسانه ها با دو خبرنگار از گروه سياسي و اجتماعي خود در مراسم حاضر شده بودند.به همين دليل خبرنگاران و عکاسان زيادي در برنامه به چشم مي خورد.

 

* با وجود آن که مراسم با يک ساعت تاخير شروع شد؛ اما قاليباف در ابتدا حضور نداشت. لاريجاني با استقبال معاون خدمات شهري و مختاري رييس سازمان پارک ها در اين محفل حضور يافت.

 

* پس از دقايقي از شروع مراسم، قاليباف برخلاف معمول از ورودي مدعوين عادي وارد سالن شد و با گذر از ميان جمعيت، به جمع مسئولان پيوست.

 

* گپ و گفت هاي قاليباف با لاريجاني که گاه با لبخندهايي همراه مي شد نيز قابل توجه بود. بيشتر عکاسان در گوشه اي از سن تجمع کرده بودند تا اين لحظه ها را شکار کنند.

 

* شهردار تهران پس از سخنراني به دليل کمي وقت و نزديک بودن به ساعت اذان ظهر، به جاي مجري، خود  از رييس مجلس شوراي اسلامي براي ايراد سخنراني دعوت کرد تا در وقت صرفه جويي شود.

 

* شهردار تهران و رييس مجلس پيش از غرس نهال در مزار شهداي مجاور محل کاشت درخت، حضور يافتند و با اهداي دسته گل، نسبت به مقام شامخ دو شهيد گمنام اداي احترام کردند.

 

* لاله افتخاري نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي و حسن بيادي و حمزه شکيب عضو شوراي اسلامي شهر نيز حضور داشتند.

 

* حضور عليرضا منصوريان بازيکن سابق فوتبال و خوش و بش هاي قاليباف با حمزه شکيب در هنگام غرس نهال نيز جالب توجه بود.

نظر شما