جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۹:۳۲
کد خبر: ۶۰۵۴۹
|
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۶:۳۶
توسط شهرداري منطقه 19 انجام مي شود
معاون حمل و نقل و ترافيک منطقه 19 گفت: همزمان با فرارسيدن نوروز و افتتاح بخش ديگري از بزرگراه آزادگان گاردريل هاي اين بزرگراه حدفاصل شهرک وصال تا بزرگراه آيت الله سعيدي بازسازي مي شود.

به گزارش شهر به نقل از  روابط عمومي شهرداري منطقه 19، مهندس رضا زلفي با اعلام اين خبر افزود: 5/8 کيلومتر از اين بزرگراه در محدوده منطقه 19 قرار مي گيرد که به منظور ايمن سازي گاردريل هاي اين بزرگراه بازسازي و نصب مجدد مي شود.

به گفته وي اين فعاليت  از 10 روز پيش آغاز شده و تا پايان هفته به اتمام مي رسد. معاون شهردار منطقه همچنين از نصب جزيره ايمني(جانپناه) در 5 نقطه از منطقه خبر داد و افزود: جزيره هاي ايمني به منظور استراحت عابرين پياده هنگام گذر عرضي آنها، در تقاطع بلوار ميلاد و ميثاق، خيابان دانشگاه، خيابان ورزش(مقابل پايانه سروري)، خيابان بهمنيار و ميدان ماهان (مقابل بوستان شريعتي) نصب مي شود.

 وي در ادامه به اجراي عمليات خط کشي در خيابان هاي مهران، ماهان، انقلاب، آزادگان(غرب به شرق) و حدفاصل پل ساوه تا شهيد کاظمي اشاره و تصريح کرد: علاوه براين خط کشي معابري همچون لاين جنوبي خيابان شکوفه، خيابان توريست، بزرگراه باقر شهر و دولتخواه به اتمام رسيده است.

زلفي خاطرنشان کرد: با توجه به نزديک شدن به نوروز و مشاهده بارندگي هاي اخير طبق دستورالعمل ابلاغي اين حوزه به شرکت واحد، پس از بارندگي ها تمامي وسايل حمل و نقل عمومي شستشو و پاکسازي مي شوند.


نظر شما