جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۵:۳۷
کد خبر: ۶۰۶۰۴
|
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۳:۵۹
معاون امور اجتماعي و فرهنگي شهرداري تهران گفت: 23 نقطه جذاب فرهنگي، هنري و تفريحي پايتخت به منظور اجراي ويژه برنامه‌هاي متنوع در ايام نوروز در نظر گرفته شده است.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومي معاونت امور اجتماعي و فرهنگي شهرداري تهران، سيد محمدهادي ايازي در شوراي معاونان امور اجتماعي و فرهنگي گفت: برگزاري 6 عنوان جشنواره شهري در بيش از 50 رشته فرهنگي، هنري، آييني و علمي سال 91 را به نقطه عطف فعاليت‌هاي فرهنگي در پايتخت تبديل کرده است.

 

وي ادامه افزود: مشارکت بيش از يک ميليون شهروند در جشنواره‌هاي سلامت محله، شکوفا، شمسه، تسنيم، پويا، مشکات و بام( بهترين ايده‌هاي محلي) علاوه بر توفيق سياست‌هاي راهبردي و کلان مديريت فرهنگي شهر نمايانگر افزايش انتظار و خواسته شهروندان از مديريت شهري است.

 

ايازي گفت: اجراي طرح مديريت محله و نظام مشارکت شهروندان در پايتخت به عنوان يک اقدام بديع و نو توانست تحول شگرفي در اجراي برنامه‌هاي فرهنگي و اجتماعي ايجاد کند.

 

معاون امور اجتماعي و فرهنگي شهرداري تهران با اشاره به تدابير گسترده مجموعه تحت نظارت اش در فصل همدلي تصريح کرد: تمام مراکز فرهنگي و هنري تابعه شهرداري تهران در ايام نوروز تعطيل نخواهند شد؛ همچنين سراهاي محله نيز در ايام نسبت به ارايه خدمات به شهروندان اقدام خواهند کرد.

 

ايازي از انتخاب 23 نقطه جذاب گردشگري در پايتخت خبر داد و گفت: مراکزي نظير برج ميلاد، باغ موزه دفاع مقدس، باغ موزه قصر، ميدان امام حسين(ع)، بوستان ولايت، نهج البلاغه، جوانمردان، آب و آتش به عنوان نقاط جذاب گردشگري پايتخت انتخاب شده‌اند و برنامه هاي متنوع فرهنگي و هنري در آنها اجرا خواهد شد.

وي ادامه داد: تهرانگردي اولويت برنامه‌اي مديريت فرهنگي شهر در نوروز 92 به شمار مي‌رود و فعاليت‌هاي مربوط به ميزباني شايسته از مسافران نوروزي پايتخت بخش قابل توجهي از محورهاي فصل همدلي را به خود اختصاص داده‌اند.

نظر شما