جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۹:۳۹
کد خبر: ۶۰۷۷۵
|
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۳:۲۹
مديرعامل سازمان پايانه‌ها و پارک‌‌سوارهاي شهرداري تهران گفت: اين سازمان براي ارائه خدمات مناسب به مسافران در پايان تعطيلات نوروز و بازگشت آنان به تهران، در آماده‌باش کامل قرار دارد.

به گزارش شهر، محمدرضا حاجي‌بيگي درباره آماده‌باش نوروزي سازمان پايانه‌ها و پارک‌ سوارهاي شهرداري تهران اظهارداشت: ‌با توجه به اينکه امروز (چهاردهم فروردين) مدارس تعطيل است، پيش‌بيني مي‌شود تا روز بيستم فروردين، شمار مسافراني که از شهرهاي گوناگون به پايانه‌هاي مسافري تهران وارد مي‌شوند به‌ نحو چشمگيري افزايش يابد؛ به همين دليل هماهنگي‌هاي لازم براي خدمات‌رساني بيشتر به مسافران با شرکت‌ها و تعاوني‌هاي مسافربري فعال و ارگان‌هاي مربوط به سفر انجام شده است.

 

وي تصريح کرد: تا پايان سفرهاي نوروزي تمام بخش‌هاي خدماتي و رفاهي در پايانه‌ها از جمله اتاق مادر و کودک، بوستان بازي‌کودکان، کتابخانه و مجموعه غرفه‌هايي که محصولات و کالاهاي مورد نياز مسافران را ارائه مي‌کنند، براي خدمات رساني به شهروندان در آمادگي کامل قرار خواهند داشت و فعاليت‌هاي زيادي از جمله برپايي ايستگاه‌هاي شادماني براي پر کردن اوقات انتظار مسافران، اهداي هديه فرهنگي به مراجعه‌کنندگان به‌ منظور آموزش‌هاي شهروندي، همچنين استقرار غرفه تهرانگردي براي ارائه تسهيلات به گردشگران نوروزي و ارائه خدمات پزشکي رايگان به مسافران در خانه سلامت مسافر در پايانه‌هاي مسافربري تهران انجام مي‌شود.

 

حاجي‌بيگي با اشاره به امکاناتي که در پايانه‌هاي مسافري چهارگانه تهران براي رفاه و آسايش بيشتر شهروندان مسافر وجود دارد، گفت: در تلاش هستيم تا خدمات‌رساني مناسبي به تمام مسافران نوروزي صورت گيرد و شاهد رضايتمندي مسافران از عملکرد پايانه‌هاي پايتخت باشيم.

 

وي تأکيد کرد: نمايندگان سازمان پايانه‌ها در زمان بازگشت شهروندان از سفرهاي نوروزي، همچنان بر عملکرد شرکت‌هاي مسافربري از لحاظ تهيه وسيله نقليه، تأمين ايمني مسافران و رفتار کارکنان شرکت‌ها و رانندگان نظارت کامل و دقيقي خواهند داشت.

 

مديرعامل سازمان پايانه‌ها و پارک‌سوارهاي شهرداري تهران از شهروندان خواست انتقادها، پيشنهادها و نظرات خود را با شماره تلفن 88739050 به‌ صورت مستقيم با وي يا از طريق سامانه پيام کوتاه 30007302 با مسئولان سازمان در ميان بگذارند.

 

نظر شما