جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۹:۴۳
کد خبر: ۶۱۱۱۰
|
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۵:۱۲
معاون شهردار تهران گفت: با تبديل وضعيت 3 هزار و 300 نفر از پرسنل شهرداري تهران طي آزموني که در ارديبهشت ماه سال جاري برگزار مي گردد، بيش از 30 درصد از واجدين شرايط شرکت در آزمون از وضعيت قراردادي به رسمي آزمايشي تبديل وضعيت مي يابند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومي معاونت مالي و اداري شهرداري تهران، حسين محمد پورزرندي با بيان اينکه تمامي فرايند آزمون تبديل وضعيت کارکنان شهرداري مطابق مصوبه شوراي اسلامي اسلامي شهر تهران اجرا مي شود، اظهارداشت: برگزاري آزمون تبديل وضعيت کارکنان شهرداري بر اساس لايحه مصوب شوراي شهر تهران صورت مي گيرد که بر اين اساس تعداد 3 هزار و 300 نفر از کارمندان قراردادي واجد شرايط شهرداري تهران پس از شرکت در آزمون کتبي و طي مراحل گزينش و بر اساس ساختار سازماني مصوب و طبق شرايط احراز طرح طبقه‌بندي مشاغل کارمندي، تغيير وضعيت خواهند يافت.


معاون شهردار تهران خاطر نشان کرد که اين سومين مرحله در دوره اخير است که شهرداري تهران در راستاي سياست ارتقاء وضعيت معيشت و امنيت شغلي کارکنان بر اساس ضوابط با برگزاري آزمون تعداد قابل توجهي از کارمندان قرادادي شهرداري تهران را به رسمي تبديل وضعيت مي دهد.


وي افزود: همه نيروهاي قراردادي شرکت خدمات اداري شهر و موسسه هاديان شهر که در حوزه‌هاي معاونت‌ها، ادارات‌ کل و واحدهاي ستادي، مناطق 22 گانه، سازمان‌هاي غير مستقل و شوراي اسلامي شهر در حال خدمت هستند و در مشاغل کارمندي انجام وظيفه مي‌کنند و داراي حداقل مدرک تحصيلي ديپلم مي باشند، مي‌توانند در صورت دارا بودن حداقل سابقه مورد نياز در مقاطع تحصيلي 5 گانه (ديپلم، فوق ديپلم، ليسانس ، فوق ليسانس ، دکتري) در اين آزمون شرکت کنند.


معاون مالي و اداري شهرداري تهران اظهارداشت: تعداد 300 نفر از ايثارگران که از نظر قانوني واجد اولويت‌هاي استخدامي هستند و در قالب سهميه جداگانه‌اي منظور شده‌اند نيز در اين فرآيند تبديل وضعيت خواهند يافت. علاوه برآن3 درصد از سهميه استخدامي براساس قانون به معلولان تحت پوشش سازمان بهزيستي و بر اساس مقاطع تحصيلي 5 گانه اختصاص خواهد يافت.


به گفته پورزرندي، آزمون تبديل وضعيت کارکنان شهرداري تهران در اواخر ارديبهشت ماه برگزار خواهد شد.

نظر شما