جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۴:۳۸
کد خبر: ۶۱۳۵۵
|
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۴:۵۷
رئيس انتخابات شوراهاي جبهه پيروان از مشخص شدن ليست 31 نفره اين جبهه براي انتخابات شوراها خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از فارس، سد‌الله بادامچيان رئيس ستاد انتخابات شوراي شهر جبهه پيروان صبح امروز چهارشنبه در نشست خبري با حضور خبرنگاران که در محل دفتر حزب موتلفه برگزار شد از نهايي شدن ليست 31 نفره جبهه پيروان خبر داد.

 

 

بادامچيان افزود: مذاکرات ما با چمران و جبهه پايداري و جبهه ايستادگي ادامه دارد و نتيجه اين مذاکرات ظرف دو هفته آينده مشخص مي‌شود، از اين رو ممکن است در ليست نهايي جبهه پيروان تغييراتي ايجاد شود.

 

  

اسامي کامل نامزدهاي ثبت‌نام شده جبهه پيروان در انتخابات شوراها به شرح زير است.

  

1.حسن غفوري فرد

 

 

2.سيدمهدي جولايي

  

 

3.محمد شاهنگيان

 

  

4.اميرعباس فارسي‌نژاد

  

 

5.حسن لاسجردي

 

 

 

6.شعبانعلي بيدکي

 

 

 

7.جواد ميرقوامي

 

 

 

8.اسدالله عسگراولادي

 

 

 

9.عباس شيباني

 

 

 

10.ابراهيم انصاريان

 

 

 

11.رضا برنگي

 

 

 

12.ولي‌الله صالحي

 

 

 

13.احمد زماني

 

 

 

14.سيد‌کمال سجادي

 

 

 

15. رحيم عليزاده

 

 

 

16.محمد‌علي غفاري

 

 

 

17.محمد مهدي مفتح

 

 

 

18.مسلم ميرزا‌پور

 

 

 

19.احمد نيکفر

 

 

 

20.حسن اعتماد‌زاده

 

 

 

21.ابوالفضل حسن‌بيگي

 

 

 

22.داوود جعفري

 

 

 

23.حسن کاظم‌پور

 

 

 

24.هاشم شکروي

 

 

 

25.حسين عامريان

 

 

 

26.طاهره رحيمي

 

 

 

27.فهيمه محمد‌زاده

 

 

 

28.فاطمه احمدي

 

 

 

29.فرحزاد قند‌فروش

 

 

 

30.مريم سادات شريف

 

 

 

31.ليلا خدامرادي

 

 

 

برپايه اين خبر اسدالله بادامچيان رئيس ستاد انتخابات شوراي شهر جبهه پيروان همچنين در اين نشست خبري با اشاره به اهميت شوراي شهر، اظهار داشت‌: اين انتخابات کاملا بومي و درون مردمي است و تشکل‌هاي سياسي هم در اين زمينه فعال هستند.

 

 

 

بادامچيان با بيان اينکه ما از سال گذشته در حزب مؤتلفه و جبهه پيروان انتخابات شوراي شهر را مورد بررسي قرار داديم و با تشکيلات استاني خود نيز ارتباط تشکيلاتي برقرار کرديم، افزود: پس از انتخاب بنده به عنوان مسئول انتخابات شوراها بحث شد تا افرادي که براي شوراي شهر و روستا مطلوب هستند، معرفي شوند از اين رو حدود 400 نفر معرفي شد و از بين آنها اولويت‌بندي صورت گرفت که ما ابتدا به يک فهرست 250 نفره و سپس به يک فهرست 108 نفره و در نهايت به ليست 31 نفره با نظر جمع رسيديم.

 

 

 

رئيس ستاد انتخابات شوراي شهر جبهه پيروان با بيان اينکه همه اين 31 نفر براي ما در ليست هستند و ما همه يکي هستيم، يادآور شد:‌در زمان ثبت‌نام‌ها مشخص شد که برخي بنا به دلايلي ثبت نام نکردند که ما آن را کامل کرديم.

 

 

 

وي ادامه داد: در فهرست ما از همه گروه‌هاي تخصصي حضور دارند و در اين ليست از ابوذر زمان آقاي عباس شيباني تا جواناني همچون آقاي جولايي حضور دارند.

 

 

 

بادامچيان با اشاره به عدم موفقيت شوراي اول شهر اول که به دست اصلاح‌طلبان اداره مي‌شد، خدمات و اقدامات شوراي دوم و سوم را که با مديريت اصولگرايان انجام مي‌شد را بسيار موفق ارزيابي کرد و گفت: اميدواريم دوره چهارم نيز با مجموعه قوي‌تري کار خود را آغاز کند.

 

 

 

رئيس ستاد انتخابات شوراي شهر جبهه پيروان تصريح کرد: در کل تهران 1900 نفر و در سراسر کشور نيز 360 هزار نفر براي انتخابات شوراي شهر ثبت نام کردند.

 

 

 

وي در خصوص عدم حضور اعضاي شوراي شهر فعلي در ليست نهايي پيروان، گفت: ما مذاکراتي با آقاي چمران و جبهه پايداري داشته‌آيم و اکنون نيز در حال صحبت هستيم تا بتوانيم به تفاهم برسيم، از اين رو اين فهرست 31 نفره ليست اوليه جبهه پيروان است اما با هر روزي که به تفاهم برسيم اسامي آنها را اضافه کرده و برخي جاي خود را به نفرات شايسته‌تر مي‌دهند، از اين رو ظرف يکي دو هفته آينده نتيجه اين تغييرات مشخص مي‌شود.

 

 

 

وي در خصوص صحبت با جبهه خدمتگزاران تصريح کرد: ما با جمعيت ايثارگران نيز صحبت داشته‌ايم،‌البته گروه جديد خدمتگزاران سابقه خاصي ندارد در حالي که ما در جبهه پيروان 15 تشکل پروانه‌دار داريم.

 

 

 

بادامچيان در ادامه به مذاکرات جبهه پيروان با جبهه ايستادگي اشاره کرد و گفت: اميدواريم اصولگران را به سمت يک فهرست واحد در تهران پيش ببريم.‌

 

 

 

رئيس ستاد انتخابات شوراي شهر جبهه پيروان فعاليت اصلاح‌طلبان در انتخابات شوراي شهر را عادي ارزيابي کرد و گفت: اصلاح‌طلبان تاکنون فهرستي نداده‌اند و اگر فهرستي ارائه کند، تفکر ما با آنها منطبق نيست.

 

 

 

بادامچيان در خصوص فعاليت هنرمندان و ورزشکاران در انتخابات شوراي شهر خاطرنشان کرد: ورزشکاران عزيزان بزرگواري هستند که ما از طرف اين جامعه آقاي غفوري فرد را که پيش از اين رئيس سازمان تربيت بدني بوده است را معرفي کرده‌ايم و اميدواريم نظرات آنها را برآورده کند؛ بنده و آقاي آل اسحاق شب گذشته جلسه‌اي را با هنرمندان داشتيم.

 

 

 

وي تاکيد کرد: نهاد رياست جمهوري به عنوان مجري انتخابات حق معرفي نامزد در شوراي شهر و رياست جمهوري را ندارد و اين سوءاستفاده از امکانات دولتي است.

 

 

 

بادامچيان در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس مبني بر حضور هاشمي در انتخابات متذکر شد: هاشمي به صحنه انتخابات نمي‌آيد و اگر تشريف بياورد بايد ديد چگونه خواهد آمد لذا از الان نمي‌توان درباره اثرات حضور هاشمي در انتخابات صحبت کرد.

 

 

 

رئيس ستاد انتخابات شوراي شهر جبهه پيروان با بيان اينکه ما گفته بوديم که چهره‌اي مؤثر از مؤتلفه را به عنوان نامزد در جمع اصولگرايان معرفي مي‌کنيم، افزود: ما بر اساس ضرورت زمان و خواست ملت آقاي آل اسحاق را در سال حماسه سياسي و اقتصادي معرفي کرديم، چرا که وي از رجال سياسي و متخصصان اقتصادي است.

نظر شما