جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۵:۵۳
کد خبر: ۶۱۳۹۳
|
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۴:۴۵
سازمان زيباسازي شهر تهران در بيست و ششمين نمايشگاه بين‌المللي کتاب تهران با بيش از 120 جلد کتاب، مجموعه فعاليت هاي پژوهشي خود را در معرض ديد علاقه مندان قرار داده است.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومي سازمان زيباسازي شهر تهران، غرفه سازمان زيباسازي شهر تهران در سالن اصلي، راه‌رو 5 پذيراي علاقه مندان به حوزه مفاهيم زيباسازي و منظر شهري است که از مجموعه کتاب هاي عرضه شده 73 جلد کتاب با موضوعات زيباسازي در دسترس خريداران قرار گرفته است.

 

زيباسازي و مبلمان شهري، نورپردازي شهري، نورپردازي بناهاي ارزشمند، روشنايي تابلوهاي تبليغاتي، طرح جامع رنگ در منظر شهري، نمادهاي هويتي شهر تهران و طرح جامع مجسمه هاي شهر تهران عنوان برخي از کتابهايي است که در نمايشگاه کتاب و در غرفه زيباسازي به نمايش گذاشته شده است.

 

گفتني است کتاب هاي عرضه شده در غرفه سازمان زيباسازي با 20 درصد تخفيف به مخاطبان ارائه خواهد شد.

 

بيست و ششمين نمايشگاه بين‌المللي کتاب تهران عصر روز سه شنبه دهم ارديبهشت با حضور محمود احمدي‌نژاد رئيس جمهور در مصلاي تهران افتتاح شد که در آن 2545 ناشر داخلي، 1600 ناشر خارجي از 77 کشور و براي اولين بار 102 ناشر الکترونيک در بخشي از نمايشگاه مستقلا خدمت‌رساني مي‌کنند.

 

برگزاري 150 نشست تخصصي و برنامه‌هايي به مناسبت پنجاهمين سالگرد قيام 15 خرداد، روز مادر و خليج فارس از جمله برنامه‌هاي تدارک ديده شده براي اين نمايشگاه است، بيست و ششمين نمايشگاه بين‌المللي کتاب تهران از 11 تا 21 ارديبهشت از ساعت 10 صبح تا 20 برپا خواهد بود.

نظر شما