شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۷:۳۴
کد خبر: ۶۱۴۶۲
|
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۰۹:۳۰
مصطفي محمد نجار صبح امروز دستور آغاز ثبت‌نام نامزدهاي انتخابات رياست‌جمهوري را صادر کرد.

به گزارش شهر، مصطفي محمدنجار وزير کشور صبح امروز طي مراسمي در اين وزارتخانه که با حضور خبرنگاران رسانه‌هاي داخلي و خارجي برگزار شد، از طريق ويدئو کنفرانس دستور آغاز ثبت نام نامزدهاي انتخابات رياست جمهوري را صادر کرد.

 

استانداران و مسئولان ذيربط در استان‌هاي مختلف نيز در ارتباط زنده ويدئويي آمادگي خود را براي برگزاري انتخابات اعلام و گزارشي از روند فعاليت‌هاي خود ارائه دادند.

 

 

وزير کشور در حاشيه آغاز ثبت‌نام يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ثبت‌نام تا تاريخ 21/2/92 ادامه دارد و از 22/2/92 کار بررسي صلاحيت داوطلبان توسط شوراي نگهبان صورت مي‌گيرد.

 

وزير کشور افزود: از داوطلبان مي‌خواهيم کار ثبت‌نام را به روز و ساعات آخر محول نکنند تا مراحل ثبت‌نام را براي همه عزيزان به سرعت انجام دهيم.

 

وي يادآور شد: با پايان يافتن کار بررسي و انتشار اسامي نامزدها از سوي وزارت کشور تبليغات آغاز و تا 24 ساعت قبل از اخذ راي ادامه خواهد داشت و اين فرصت خوبي است تا نامزدها برابر قانون به تبليغ بپردازند.

 

محمدنجار با تاکيد بر اينکه ما از هواداران نامزدها مي‌خواهيم از انجام هر عملي که تبليغات زودرس را به ذهن مي‌رساند اجتناب کند،‌افزود: همه نامزدها را به تمکين قانون دعوت مي‌کنم و اينکه همه به قانون ملتزم و در برابر آن تسليم باشيم.

 

 

وي در پايان خاطرنشان کرد: به اطلاع ملت شريف ايران در رابطه با انتخابات شوراي شهر و روستا مي‌رساند فردا کار رسيدگي به صلاحيت داوطلبان در هسته‌هاي اجرايي بخش و شهرستان به پايان مي‌رسد و صورتجلسات آن به استان‌ها و بخش‌ها ارسال مي‌شود.

 

ثبت نام از داوطلبان انتخابات يازدهمين دوره رياست جمهوري امروز 17 ارديبهشت تا روز شنبه 21 ارديبهشت، به مدت پنج روز از ساعت 8 الي 18 در محل وزارت کشور انجام خواهد شد.

 

در اين دوره از انتخابات، ستاد انتخابات کشور براي ثبت نام از کانديداها، در ميدان فاطمي، ابتداي خيابان شهيد گمنام، تالار بزرگ کشور استقرار يافته است.

نظر شما