دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۲:۵۱
کد خبر: ۶۱۶۶۳
|
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۸
معاون فني و عمراني شهرداري منطقه 7 از آغاز پياده روسازي ضلع شرقي خيابان شريعتي در محدوده چهارراه قدوسي به سمت پل سيدخندان به طول 300 متر خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از  روابط عمومي شهرداري منطقه 7، امير اللهياري در اين باره گفت: عمليات پياده روسازي در ضلع شرقي خيابان شريعتي از چهارراه قدوسي به سمت سيدخندان آغاز شد و ظرف دو هفته آينده به پايان مي رسد.

 

وي افزود: در اين پروژه عمليات پياده روسازي، بهسازي و آرام سازي انجام شد که در اين زمينه بايد از همکاري خوب شهروندان قدرداني کرد.

 

معاون فني و عمراني شهرداري منطقه 7 با اشاره به اينکه عمليات پياده رو سازي خيابان شريعتي به طول هزار و 400 متر در سال گذشته انجام شد و کارهاي زير سازي قسمت باقيمانده آن به تازگي به اتمام رسيد، تصريح کرد: عمليات پياده روسازي ضلع غربي خيابان شريعتي نيز از يک ماه آينده آغاز مي شود.

 

به گفته وي جدول بندي، بازسازي نهر و پياده روسازي از اقداماتي است که در ضلع شرقي خيابان شريعتي از چهارراه قدوسي به سمت سيدخندان در حال انجام است.

 

معاون شهردار منطقه ? در ادامه با اشاره به توجه ويژه اين منطقه به عبور و مرور جانبازان، معلولان و نابينايان تصريح کرد: در پروژه پياده روسازي خيابان شريعتي عمليات مناسب سازي براي اين قشر از شهروندان با دقت هر چه تمام‌تر انجام شده است.

نظر شما