جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۱:۲۹
کد خبر: ۶۱۷۰۹
|
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۰۸:۳۲
پيام تسليت شهردار تهران به مناسبت شهادات آتش نشان فداکار "اميد عباسي"/
شهردار تهران با صدور پيامي شهادات آتش نشان فداکار "اميد عباسي " را به خانواده اين شهيد ، جامعه آتش نشانان و خانواده بزرگ شهرداري تهران تسليت گفت .

به گزارش شهر،متن پيام شهردار تهران به شرح زير است :

 

" بسم الله الرحمن الرحيم "

 

شهادت آتش نشان فداکار "اميد عباسي" که با فداکاري مثال زدني جان کودکي را در معرکه آتش و دود نجات داد و پس از آن نيز با اهداي اعضاي بدنش به بيماران ، واژه ايثار را معنا بخشيد ، به خانواده اين جوان برومند ، جامعه آتش نشانان و همچنين خانواده بزرگ شهرداري تهران تسليت عرض مي کنم .

 

حماسه و جان فشاني اميد عزيز و وظيفه شناسي او بار ديگر ثابت کرد روحيه جهاد و ايثار که از دوران پرشکوه دفاع مقدس در دل مردمان اين سرزمين شکوفا شده ، همچنان سرزنده و پوياست و جوانان ايران اسلامي حتي از اهداي جانشان براي کمک به هموطنان هم دريغ نمي کنند .

 

آتش نشاني امتداد افتخار آفريني هاي دوران دفاع مقدس است و امروز به فضل الهي روحيه جهاد در جاي جاي شهرداري تهران ساري و جاري است و همه مردم کشورمان ديگر بار شاهد حماسه و جان فشاني آتش نشان متعهد و وظيفه شناسي بودند که ايثارگري و گذشت را به زيباترين شکل ممکن به نمايش گذاشت.

 

براي اين آتش نشان فداکار که نامش براي هميشه در خاطر جوانمردي هاي ايران اسلامي ثبت مي شود از درگاه خداوند متعال علو درجات و براي بازماندگان ، دوستان و همکاران او صبر و سلامتي مسألت دارم .

 

محمد باقر قاليباف ، شهردار تهران

نظر شما