جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۳:۲۶
کد خبر: ۶۱۷۹۳
|
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۴:۵۸
معاون شهردار منطقه 20 خبر داد:
معاون امور اجتماعي و فرهنگي شهرداري منطقه 20 تهران گفت:‌همزمان با ميلاد با سعادت حضرت علي(ع) چهارمين زورخانه منطقه 20 افتتاح و به بهره برداري مي رسد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه 20، حبيب اله غفوري با اشاره به اين خبر افزود: به منظور توسعه اماكن ورزشي و ترويج ورزش باستاني، زورخانه شهداي جوانمرد قصاب به متراژ 350 مترمربع در ميدان مادر ابتداي خيابان شهيد غيبي ساخته و به امكانات ورزش باستاني تجهيز شد.

 

غفوري اعتبار اين پروژه ورزشي را چهارصد و سي ميليون تومان برشمرد و اظهار داشت: گنبد، گود، رختكن، سكوي مرشد، سكوي تماشاچيان و سرويس بهداشتي از جمله بخش هاي مختلف اين زورخانه است.

 

وي با اشاره به اينكه مديريت اين زورخانه با پهلوانان و پيشكسوتان ورزش باستاني است خاطرنشان كرد‌:‌ با كاشت 300 نهال و بهسازي محوطه بيروني به مساحت يك هزار مترمربع، پيرامون اين مكان ورزشي فضاي مناسبي براي مراجعين و ورزشكاران ايجاد شده است.

 

غفوري اين زورخانه را به عنوان چهارمين زورخانه اين منطقه برشمرد و افزود: سه زورخانه ديگر اين منطقه نيز در محله هاي نفرآباد، سرتخت و ابن بابويه واقع شده كه به منظور احياي ورزش باستاني و ارتقاي سلامت روحي و جسمي شهروندان طي سال هاي اخير از سوي شهرداري منطقه 20 به بهره برداري رسيده است.

 

نظر شما