شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۸:۱۷
کد خبر: ۶۲۰۵۲
|
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۰
برنامه « عصر خانواده» با اجراي مژده لواساني به گفتگو با همسر و فرزندان نامزدهاي انتخابات رياست جمهوري مي‌پردازد.

به گزارش شهر، مريم جلالي مدير گروه خانواده شبکه دو سيما درباره برنامه انتخاباتي اين شبکه گفت: براي اولين بار در رسانه ملي با توجه به اهميت موضوع خانواده زمينه‌اي ايجاد شد تا خانواده نامزدهاي انتخابات رياست جمهوري درباره سبک زندگي و منش خانوادگي اين افراد صحبت کنند.

 

وي افزود: اين اتفاق در راستاي همگرايي خانوادگي شکل مي‌گيرد و با استفاده از آن نامزدها در قامت يک همسر و فردي از اعضاي خانواده سنجيده مي‌شوند. جلالي با بيان اينکه خانواده همگي نامزدها در صورت تمايل مي‌توانند از اين امکان بهره ببرند، ادامه داد: به تمامي کانديداها نامه‌نگاري شده و براي آنها جايگاه يکسان در نظر گرفته شده که در اين برنامه حضور پيدا کنند.

 

وي از پخش اين مصاحبه‌ها در برنامه عصر خانواده با اجراي مژده لواساني خبر داد و اظهار کرد: لواساني به عنوان دختري از نسل سوم که سبک زندگي خانوادگي برايش اهميت دارد،در اين برنامه با همسر و فرزندان نامزدها به گفتگو مي‌نشيند. برنامه را به شکل توليدي تهيه کرديم زيرا اين اتفاق براي نخستين‌بار رخ مي‌داد و هماهنگي‌هاي لازم براي اجراي برنامه زنده دشوار بود.

 

مدير گروه خانواده شبکه دو در پاسخ به اينکه آيا ترتيب پخش برنامه‌ها قرعه‌کشي شده است، توضيح داد: پخش برنامه‌ها بر اساس حروف الفبا خواهد بود و گفتگوها در تعامل با مصاحبه شونده‌ها و در قالبي صميمي شکل گرفته‌اند.

 

جلالي در اين‌باره که ايده شکل‌گيري اين گفتگوها چطور شکل گرفته است،تصريح کرد: اصلا قرار نبود چنين برنامه انتخاباتي داشته باشيم و در آخرين دقايق بود که پيشنهاد ساخت آن را از گروه خانواده شبکه دو به ستاد انتخابات پيشنهاد داديم. در واقع اين گفتگوها بر مبناي محور توسعه بودن خانواده شکل گرفته‌اند.

 

وي همچنين از اختصاص برنامه زنده باد زندگي به انتخابات خبر داد و گفت:در اين برنامه سخنگويان نامزدها در حوزه زن و خانواده صحبت مي‌کنند چرا که اين موضوع معمولا در بحث‌ها و مناظره‌ها مغفول مي‌ماند اما برنامه زنده باد زندگي با اجراي محمدجعفر خسروي اين امکان را فراهم مي‌کند که مردم از برنامه‌هاي نامزدها در اين حوزه مطلع شوند.

 

براي اولين بار است که در رسانه ملي خانواده‌هاي هر هشت نامزد انتخابات رياست جمهوري از زندگي خانوادگي، سبک زندگي،خاطرات و ويژگي‌هاي خانواده‌هايشان با مردم صحبت خواهند کرد.

 

اين برنامه با اجراي مژده لواساني از يکشنبه 12 خرداد هر روز ساعت 17 از شبکه دو سيما در قالب برنامه عصر خانواده پخش خواهد شد و براي نخستين‌بار است که فرصتي فراهم شده تا مردم با زندگي خانوادگي کانديداها آشنا شوند.

 

منبع: مهر

نظر شما