جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۱:۱۹
کد خبر: ۶۲۱۱۶
|
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۲ - ۰۹:۴۲
يک شبکه تروريستي مأمور به اقدامات خرابکارانه در روز انتخابات ?? خرداد، توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) متلاشي شد.

به گزارش شهر، روابط عمومي وزارت اطلاعات با صدور اطلاعيه‌اي از شناسايي و بازداشت اعضاي يک شبکه ترويستي مأمور به اقدامات خرابکارانه در روز انتخابات 24 خرداد خبر داد.

 

متن اين اطلاعيه به شرح ذيل است:

بسم‌الله الرحمن الرحيم

 

به استحضار ملت شريف ايران مي رساند که سربازان گمنام امام زمان (عج) در پي سرنخ يابي از يک شبکه ي خرابکاري وابسته به دشمنان ايران و اسلام و پس از جمع آوري هاي دقيق و همه جانبه ي اطلاعاتي و گستردن تورهاي ضد جاسوسي و ضد تروريستي، موفق به شناسايي و بازداشت کليّه اعضاي آن شبک? خيانت‌پيشه شدند.

 

سرشبکه اين گروه از چند سال پيش به استخدام سازمان جاسوسي يکي از وابسته ترين و مرتجع ترين کشورهاي عربي منطقه درآمده بود؛ کشوري که در هيچ‌يک از ابعاد سياسي، نظامي، اقتصادي، اطلاعاتي و فرهنگي، قابليت کوچکترين هماوردي با ايران مستقل و مقتدر و هميشه سرافراز را نداشته و از ابتدا قابل پيش بيني بود که به نيابت از کارفرمايان غربي - صهيونيستيِ حاکمانش، پا به اين عرصه خطرناک گذاشته است؛ به ويژه آنکه در سال‌هاي اخير، روز به روز وابستگي هاي آن کشور به رژيم صهيونيستي آشکارتر و حضور رژيم جعلي اشغالگر در اين کشور، گسترده‌تر و همه جانبه تر شده است.

 

ادامه پيگيري هاي جهادگران خاموش اطلاعاتي، مُنجر به حصول مستندات مستحکمي از ابعاد مختلف پرونده و نقش نيابتي آن کشور مرتجع منطقه براي صهيونيزم و استکبار غربي شد.

 

بدين وسيله بخشي از اطلاعات به دست آمده را اعلام مي نمايد:

 

1. مدتي پس از استخدام عامل اصلي اين پرونده توسط سرويس اطلاعاتي کشور مورد نظر و تعيين دستمزد ثابت براي وي و انجام مأموريت هاي مختلف، اين مزدور از طريق آن سرويس به افسر اطلاعاتي موساد (رژيم صهيونيستي) متصل مي شود.

 

سپس براي فراگيري آموزش هاي اطلاعاتي و نظامي، به سرزمين هاي اشغالي فلسطين اعزام مي شود. در آنجا پس از ارزيابي هاي اطلاعاتي و امنيتي و دريافت آموزش هاي گوناگون، ليست نيازمندي هاي اطلاعاتي را از افسران موساد دريافت مي کند و اين بار با مأموريت رسمي از طرف موساد، اما با عامليّت و پادويي سرويس اطلاعاتي کشوري که نقش نيابتي را عهده دار است، راهي ايران مي شود!

 

2. به دستور سرويس اطلاعاتي کارفرما، سرشبکه تروريستي به ملاقات دو تن از سرکرده هاي فرقه جاسوسي - صهيونيستي بهائيت در يکي از کشورهاي شبه قاره هند اعزام شده و ارتباطات و هماهنگي هايي بين آنها ايجاد مي شود.

 

3. متهم اصلي پرونده پس از مدتي جاسوسي، مأموريت مي يابد گروهي عملياتي براي انجام اقدامات تروريستي در کشور، آنهم در مقطع برگزاري انتخابات پيش رو و به ويژه در روز رأي گيري فراهم کند. در اجابت اين دستور، گروهي 12 نفره با هدف خرابکاري تشکيل مي شود.

 

4. تيم تروريستي مذکور مقدار معتنابهي سلاح سبک، اعم از کلت کمري و مسلسل دستي تهيه و انبار مي نمايد.

 

5. گروه ياد شده پس از آموزش هاي عملياتي - تروريستي مورد نياز و به منظور انجام مانورهاي عملياتي در ميادين و صحنه هاي واقعي، چند هدف مشخص را در يکي از شهرستان‌ها انتخاب و مورد اصابت قرار ميدهند.

 

6. يکي از شيطاني ترين مأموريت هاي محوله به اين شبکه جاسوسي - تروريستي، اختلاف‌افکني هاي قومي - مذهبي در سطح کشور بوده است. اين شبکه موظف بود در مناطقي از کشور که تنوع قومي و مذهبي وجود دارد، تعدادي از افراد شاخص مذاهب و اقوام را ترور نموده و با انتشار شب‌نامه‌هاي تفرقه‌افکن در محل، جنايات خود را به ديگر اقوام و مذاهب و يا به برخي نهادهاي کشور منتسب نمايد.

 

7. در جريان پايش هاي اطلاعاتي اين وزارت خانه، ارتباطات عامل اصلي پرونده با مرکزي در کشور انگليس کشف گرديد که در گذشته نيز، تعدادي از تروريست‌هاي وابسته به رژيم صهيونيستي، با همان مرکز ارتباط داشته‌اند. تحقيقات اين وزارتخانه پيرامون ماهيت کانون مورد نظر و علت ارتباط هسته هاي مختلف تروريستي با آن ادامه دارد.

 

8. ضمن شناسايي و بازداشت اعضاي اين تيم تروريستي، انبارهاي تسليحات آنها نيز کشف و ضبط گرديد. همچنين اسامي، تصاوير و فيلم هاي گرفته شده از افسران اطلاعاتي بيگانه و ساير اسناد خيانت تيم تروريستي و خباثت کشورهاي دخيل در اين پرونده، مضبوط است که بنا به اقتضاء، مورد بهره‌برداري يا انتشار قرار خواهند گرفت.

 

9. در پايان ضمن تشکر بي پايان از همکاري هاي هموطنان گرانقدر در مراحل مختلف اقدامات اطلاعاتي و عملياتي اين وزارتخانه پيرامون عوامل اين پرونده و تقدير از مساعدت مرجع محترم قضايي، سربازان گمنام امام زمان (عج) و خادمين خاموش و جانبرکف ايران اسلامي، اطمينان مي دهند که با توکل بر حضرت احديت، همچنان با هوشياري کامل و صلابت تمام به وظايف خطير خود عمل خواهند کرد.

 

همچنين به دشمنان غدار دين و ملت، اعم از قدرت‌هاي استکباري تا برخي کشورهاي مُرتجع و وابسته ي منطقه يادآوري مي کند که چشمان بيدار ايران اسلامي، هيچ‌گاه عملکرد خائنانه آنها را از نظر دور نخواهد داشت و رذالت‌هاي آنها را فراموش نخواهد کرد و در عين حال هشدار مي دهد که در صورت ورود به حريم «خطوط قرمز» نظام مقدس جمهوري اسلامي، تقاص سختي در انتظارشان خواهد بود.

نظر شما