شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۸:۱۶
کد خبر: ۶۲۲۲۲
|
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۴:۱۵
يک نماينده‌ي اصولگراي مجلس شوراي اسلامي گفت که احتمالا غلامعلي حداد عادل امروز به نفع سعيد جليلي از رقابت‌هاي انتخاباتي کناره‌گيري خواهد کرد.

به گزارش شهر به نقل از ايسنا، محمد جواد کريمي قدوسي اظهار کرد: به گفته‌ي رئيس ستاد انتخاباتي آقاي حداد عادل قرار است امشب در اين زمينه تصميم‌گيري شود و احتمالا آقاي حداد به نفع يکي از نامزدهاي اصولگرا کناره‌گيري مي‌کند و به نظر مي‌رسد او به نفع سعيد جليلي کناره گيري کند.

 

وي ادامه داد:‌ در صورتي که اين اتفاق بيفتد رقابت عمده بين آقايان قاليباف و جليلي خواهد بود و در صورت ادامه اين شرايط اين انتخابات به مرحله دوم کشيده مي‌شود که باز هم اين دو نامزد اصولگرا با هم رقابت خواهند کرد.

 

نماينده مردم مشهد در مجلس با بيان اينکه تحليل‌ها و نظرسنجي‌ها نشانگر تقويت موقعيت جبهه اصولگرايان است، تاکيد کرد: اتفاقاتي که در روزهاي آينده رخ مي‌دهد هم در اين راستا خواهد بود و نگاهها را بيشتر به سمت نامزدهاي اصولگرا خصوصا نفر اول و دوم جلب مي‌کند.

 

کريمي قدوسي همچنين گفت که در برنامه‌ها و مناظره‌هاي اخير مواضع اصولگرايان به صورت شفاف و صادقانه در حوزه‌هاي مختلف تبيين شد و آنها توانستند راهکارهاي عملي براي برطرف کردن مشکلات کشور بدهد.

 

وي در پايان گفت که مواضع شفاف آقايان حداد عادل و سعيد جليلي در برنامه‌ها و مناظره‌ها مورد استقبال مردم قرار گرفته است.

نظر شما