جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۶:۲۱
کد خبر: ۶۲۳۴۴
|
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۶
از سوي مراکز فرهنگي هنري پايتخت برگزار مي شود،؛
همزمان با هفته پاياني خرداد ماه بيش از 300 ويژه برنامه از سوي مراکز فرهنگي هنري پايتخت برگزار مي شود.

به گزارش شهر به نقل از اداره کل روابط عمومي و امور بين الملل سازمان فرهنگي هنري شهرداري تهران، نمايشگاه پوستر فردوسي تا پايان هفته در نگارخانه فرهنگسراي ابن سينا، نمايشگاه هنر نگارگري تا 30 خرداد در فرهنگسراي آفتاب و نمايشگاه نقاشي انتزاعي سکوت سفيد تا پايان خرداد در فرهنگسراي خاوران از جمله ويژه برنامه هاي نمايشگاهي در هفته جاري است.


اجراي نمايش «زيرگنبد کبود» ويژه کودکان و نوجوانان تا پايان هفته در فرهنگسراي ابن سينا، نمايش شاد و موزيکال «مطب دکتر اناري» ويژه کودکان تا پايان هفته در فرهنگسراي هنگام، نمايش «شاه عباس و عنايت» به کارگرداني جواد انصافي، 31 خرداد در فرهنگسراي ارسباران و نمايش «آغاز» به کارگرداني پگاه بختياري 27 تا 31 خرداد در فرهنگسراي ارسباران از جمله برنامه هاي نمايشي مراکز فرهنگي هنري پايتخت در هفته جاري است.


نمايش و نقد فيلم سينمايي «اشباح گويا»، 26 خرداد در فرهنگسراي ارسباران، نمايش و نقد فيلم «پرواز» در نشست کانون سينمايي پايتخت، 29 خرداد در مرکز مشارکت هاي فرهنگي هنري و نشست نمايشنامه‌خواني «سر به ازاي سرنيزه» به کارگرداني ناصح کامگاري، 25 خرداد در فرهنگسراي ابن سينا از ديگر برنامه‏هاي مراکز فرهنگي هنري پايتخت در هفته جاري است.


همچنين رونمايي از کتاب با موضوع «راندو و اسكيس» 27 خرداد ماه در نشست باشگاه معماري فرهنگسراي ارسباران، نشست شب شعر طنز قند و نمک، 28 خرداد در فرهنگسراي فردوس و کارگاه قصه‏گويي و مصورسازي قصه ويژه کودکان با عنوان روياي رنگي، 30 خرداد در فرهنگسراي فردوس برگزار مي شود.


علاقه‏مندان مي توانند جهت دريافت فهرست کامل برنامه ها به پايگاه اينترنتيwww.farhangsara.ir مراجعه کنند و براي دريافت اطلاعات ويژه برنامه هاي هفته جاري و نشاني مراکز فرهنگي هنري شهر تهران با شماره 1837 تماس بگيرند.

نظر شما