جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۷:۰۷
کد خبر: ۶۵۸۲۷
|
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۹
باشگاه استقلال در نامه ای رسمی ، بابت حوادث احتمالی بازی فردا مقابل سپاهان از خود سلب مسئولیت کرد.
به گزارش شهر ، در نامه ای با امضای مدیر حقوقی استقلال با اشاره به مصاحبه دیروز جباری ، از جریحه دار  شدن احساسات طرفداران گفته شده و از فدراسیون و سازمان لیگ  خواسته شده ، تمهیدات لازم اتخاذ شود .

نامه را بخوانید :
ریاست محترم سازمان لیگ حرفه ای
جناب آقای مهندس تاج
سلام علیکم
احتراماً ؛ به استحضار می رساند آقای مجتبی جباری بازیکن سابق باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال، روز گذشته در مصاحبه ای با خبرگزاری محترم تسنیم مطالب اهانت آمیزی را در مورد مدیرعامل محترم این باشگاه جناب آقای دکتر فتح الله زاده اظهار و رسانه ای نموده که خلاصه آن عیناً نقل می گردد:
 الف- «گفتم برای شما متاسفم که به عنوان مدیرعامل استقلال دروغ می‌گویید و فتح‌الله‌زاده مرا هل داد. من گفتم دستت را به من نزن و بعد از آن بود که فتح‌الله‌زاده به پدر من توهین کرد و من هم با مشت به صورت او زدم. اگر امیری معاون باشگاه میانجیگری نمی‌کرد شاید اتفاق بدتری می افتاد»
ب-«من از ته قلبم ناراحتم که باشگاه بزرگی مثل استقلال باید چنین مدیری داشته باشد»
از آنجا که مدیرعامل محترم این باشگاه بین هواداران از محبوبیت ویژه ای برخوردار است ، اظهارات مشارالیه موجب واکنش شدید هواداران گردید . (رصد نظرات هواداران در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی مؤید این ادعاست)
تحریک هواداران این باشگاه در حالی اتفاق می افتد که با توجه به در پیش بودن دیدار تیم های استقلال و سپاهان ، برخی از مدیران ، کادر فنی و بازیکنان باشگاه و در رأس آنها آقایان منصور پورحیدری عضو محترم هیأت مدیره باشگاه و امیر قلعه نویی سرمربی محترم تیم ، طی مصاحبه هایی از هواداران درخواست کرده بودند که از توهین به بازیکن مورد اشاره خودداری و فقط به تشویق تیم استقلال بپردازند.
باشگاه استقلال هیچ گونه ابزاری برای کنترل هواداران در اختیار ندارد اما آماده است طبق نظر و تدبیر مسوولان محترم آن سازمان و فدراسیون فوتبال عمل نماید و اطمینان می دهد ؛ در راستای کنترل هواداران از هیچ کوششی فروگذار نخواهد کرد لیکن با توجه به شرایط فوق الوصف و اینکه بازیکن موصوف در آستانه این دیدار حساس مبادرت به اقرار به ضرب عمدی و اهانت به مدیرعامل باشگاه استقلال در سطح رسانه ها نموده و خود باعث جریحه دار شدن احساسات هواداران استقلال گردیده، لذا این باشگاه مسوولیت رفتار غیرقابل پیش بینی هواداران را از خود سلب نموده و آمادگی خود را جهت هر گونه اقدام مطابق نظر آن سازمان، فدراسیون محترم فوتبال و کمیته محترم انضباطی و دیگر مسوولان ذیربط اعلام می دارد.
 
مـحسن بـزرگـی
معاون حقوقی
رونوشت :
-       ریاست محترم فدراسیون فوتبال جهت استحضار و اتخاذ تدابیر فوری و امر به ابلاغ
-       دبیرکل محترم فدراسیون فوتبال جهت استحضار و اتخاذ تدابیر فوری و امر به ابلاغ
-       ریاست محترم کمیته انضباطی ف.ف.ج .ا.ا جهت استحضار و اتخاذ تدابیر فوری و امر به ابلاغ
-       دبیر محترم هیات رسیدگی به تخلفات فوتبال جهت استحضار و اتخاذ تدابیر فوری و امر به ابلاغ 

|منبع: سایت گل|
نظر شما