جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۳:۲۸
کد خبر: ۶۵۸۶۲
|
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۰:۱۲
معاون اشتغال و کاریابی کمیته امداد امام خبر داد:
محمد امید گفت: سایت کاریابی برای مددجویان تا شهریور در حالی راه اندازی می شود که حق بیمه این مددجویان برای یک سال پرداخت خواهد شد.

به گزارش شهر محمد امید معاون اشتغال و کاریابی کمیته امداد امام خمینی (ره) از طراحی سایت کاریابی کمیته امداد امام خمینی (ره) خبر داد و گفت: سایت تا شهریور ماه راه‌اندازی شده و مددجویان و کارفرمایان می‌توانند برای استخدام و جذب نیرو به آن مراجعه کنند.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) افزود: از سال گذشته و طبق برنامه شورای اشتغال که کمیته امداد متولی اشتغال روستاها و شهرهای کوچک با جمعیت زیر 20 هزار خانوار به شمار می‌رود، 300 هزار مددجوی نیازمند شغل از طریق اینترنت برای کاریابی ثبت‌نام کرده‌اند.

حق بیمه مددجویان تا یک سال پرداخت می شود


به گفته وی، از این پس کارفرمایان می‌توانند با مراجعه به دفاتر کاریابی، نیروی مورد نیاز خود را تامین کنند. همچنین ذیل برنامه‌ "تعامل با کارفرمایان"، برای تشویق کارفرمایان، حق بیمه مددجویان تا یک سال پرداخت خواهد شد.


امید با بیان اینکه در سال 91، 600 هزار فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد فراهم شده است، افزود: در کنار بحث آموزش مددجویان، کاریابی آنها را نیز مد نظر قرار داده‌ایم تا مددجویان بتوانند در بازارهای داخلی و خارجی فعالیت کنند.

وی تصریح کرد: همچنین از سال گذشته برای آموزش مددجویان، برنامه‌ای را با عنوان آموزش دانش‌آموزان دبیرستانی به اجرا درآوردیم تا مددجویان بتوانند از این پس، پیش از ورود به بازار کار، آموزش‌های لازم را فرا گرفته و راحت‌تر جذب کار شوند.

منبع: ایسنا
نظر شما