شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۴:۰۳
کد خبر: ۶۵۹۶۰
|
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۸
شخصیت‌‌‌های مختلف سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی به زودی در برنامه «مناظره» دیدگاه‌های یکدیگر را به چالش می‌کشند.
به گزارش شهر، مهدی فرجی مدیر شبکه یک سیما با اعلام این خبر گفت: پس از موفقیت تلویزیون در برنامه مناظره نامزدهای یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری؛ شبکه ملی فرصتی فراهم کرده است تا مسئولان دیدگاه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و ورزشی خود را بیان کنند.

برنامه مناظره کاری از گروه دانش و اقتصاد شبکه یک سیماست که در استودیوی 11 و با همان دکور مناظره 8 نامزد انتخابات به زودی هر جمعه با اجرای مرتضی حیدری روی آنتن می‌رود.

در این برنامه مردم فرصت خواهند داشت تا سئوالات و مطالبات خود را با مسئولان مطرح و در تمامی زمینه‌ها پاسخ مناسب دریافت کنند.

مدیر شبکه یک سیما همچنین اضافه کرد: برنامه مناظره در اولین برنامه خود، نگاهی به صنعت خودروسازی در ایران خواهد داشت و چالش‌های این صنعت را از منظر مردم، مدیران صنایع خودروسازی، خصوصی سازان و قطعه سازان به بوته نقد و بررسی خواهد گذاشت.

وی پخش برنامه‌های چالشی را از اصلی‌ترین رسالت‌های صداوسیما دانست و اضافه کرد: رساندن صداهای گوناگون از وظایف اصلی رسانه است و امیدواریم با تولید و پخش چنین برنامه‌هایی در حل مسائل و مشکلات، گامی موثر برداشته شود.

مهدی فرجی تولید برنامه مناظره را حاصل تلاش شورای سیاست‌گذاری سیما به ریاست معاون سیما دانست و اضافه کرد: وجود اتاق فکری منسجم بر پربارتر شدن این برنامه موثر خواهد بود.
  

نظر شما