دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۰:۵۸
کد خبر: ۶۶۰۱۹
|
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۵:۵۷
شهردار منطقه 19 از اجرای ویژه برنامه های عید سعید فطر در محلات با محوریت مساجد و سراهای محله این منطقه خبر داد.
به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 19 ، عباداله فتح الهی با اعلام آمادگی کامل این منطقه جهت برگزاری مراسم باشکوه عید فطر گفت: این شهرداری برنامه های متعددی برای روز عید فطر در محلات منطقه در نظر گرفته است که برپایی ایستگاه های صلواتی جهت پخش شربت و شیرینی و برپایی غرفه های محصولات فرهنگی بخشی از آنهاست.

به گفته وی نماز عید فطر در مساجد محوری محلات برای آن دسته از سالمندانی که توانایی رفتن به دانشگاه تهران را ندارند برگزار می شود. در این راستا مساجد سیدالشهدا و فاطمی ناحیه یک، مسجد جامع حضرت ابوالفضل (ع) و صاحب الزمان (عج) ناحیه 2، امام صادق (ع) و مقدس ناحیه 3، حضرت ابوالفضل (ع) ناحیه 4 و صاحب الزمان (عج) ناحیه 5 با برپایی نماز باشکوه عید فطر، زکات فطریه روزه داران را دریافت می کنند.علاوه براین به منظور انتقال نمازگزاران به محل برگزاری نماز جماعت عید فطر در دانشگاه تهران 10 اتوبوس در نواحی پنجگانه این منطقه تدارک دیده شده است.

فتح الهی در ادامه با اشاره به آذین بندی میادین و معابر و ساختمانهای اداری به مناسبت این عید سعید گفت: در آستانه عید فطر ضمن پاکسازی عمومی معابر و ساختمان های شهری، میادین و خیابان های اصلی آذین بندی و نورپردازی خواهد شد.

شهردار منطقه 19 به ویژه برنامه عید فطر در بوستان ولایت اشاره کرد و افزود: این برنامه همزمان با پایان ویژه برنامه های ماه مبارک رمضان شب جمعه در محل برگزاری برنامه های فرهنگی بوستان برگزار می شود و طی آن چهره های فرهنگی و مذهبی شاخص حضور خواهند داشت.
وی با اعلام اینکه این برنامه از رادیو سلامت بصورت زنده پخش خواهد شد، گفت: در این برنامه هنرمندان بنام موسیقی و رادیو و تلویزیون حاضر خواهند بود تا اوقات خوشی برای شهروندان حاضر در بوستان فراهم شود.
نظر شما