جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۴:۱۳
کد خبر: ۶۶۱۱۷
|
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۳
مدیر موزه هنرهای دینی امام علی(ع) از برپایی نمایشگاهی از آثار «پیوتر کونسکه» طراح گرافیک لهستانی و رئیس هیئت‌داوران دوسالانه پوستر ورشو در این موزه خبر داد.

به گزارش شهر، امیر عبدالحسینی مدیر موزه هنرهای دینی امام علی(ع) با اعلام این خبر گفت: یکم شهریورماه موزه امام علی (ع) در اختیار نمایشگاهی از پوسترهای موسیقی سه دهه 40، 50 و 60 ایران خواهد بود که از سوی انجمن طراحان گرافیک ایران در طبقه سوم این موزه برپا خواهد شد و به همین منظور در طبقات پایین موزه نیز باید نمایشگاهی متناسب با پوستر را داشته باشیم.

او درباره این نمایشگاه مرتبط توضیح داد: «پیوتر کونسکه» رئیس هیئت داوران دوسالانه پوستر ورشو است که قرار است حدود 100 اثر خود را با موضوع پوستر مکتب لهستان در این موزه به نمایش بگذارد.

عبدالحسینی گفت: هماهنگی‌های لازم برای حضور این طراح گرافیک لهستانی در ایران و نمایش آثارش در موزه انجام شده است ولی هنوز زمان دقیق این نمایشگاه مشخص نشده است که ‌تلاش خواهیم کرد، زمان نمایشگاه آثار این طراح لهستانی، شهریورماه و همزمان با نمایشگاه پوسترهای موسیقی سه دهه ایران باشد.

عبدالحسینی با بیان این که برگزاری نمایشگاه آثار «پیوتر کونسکه» در موزه امام علی (ع) قطعی است گفت: با حضور این طراح گرافیک لهستانی در ایران، برنامه‌های جنبی از جمله ورک شاپ و کارگاه عملی نیز با موضوع پوستر مکتب لهستان برگزار خواهد شد.

نظر شما