جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۸:۳۴
کد خبر: ۶۶۱۹۳
|
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۸
عضو هیئت رییسه مجلس با بیان اینکه قوه قضائیه تنها مرجع رسیدگی به پرونده‌های قضایی افراد است، گفت: هیچ انسان عاقلی توهین از پشت تریبون مجلس را نمی پسندد.
به گزارش شهر، علیرضا منادی سپیدان درباره برخی اظهارات مخالفان وزرای پیشنهادی علیه خانواده هاشمی رفسنجانی در نخستین روز بررسی صلاحیت اعضای کابینه، گفت: این رفتار بسیار سخیف بود و نباید به کسی در مجلس اهانت شود.

نماینده مردم تبریز،اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی در ادامه این مطلب با بیان اینکه هیچ عقل سلیمی توهین از پشت تریبون مجلس را نمی پسندد، افزود: قوه قضاییه در حال رسیدگی به پرونده هایی است که به این قوه محول شده است و نباید نمایندگان پشت تریبون به افراد توهین کنند.

وی تصریح کرد: طبیعی است که در پی این توهین ها افراد حق پاسخ دادن و دفاع از خود را دارند.

منادی سپیدان تاکید کرد: فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت تا پایان جلسات بررسی رای اعتماد به وزرای پیشنهادی کابینه دکتر حسن روحانی، هر روز راس ساعت 7 صبح جلسه دارد .

وی ادامه داد:نتیجه گیری نهایی در فراکسیون رهروان ولایت صبح روز چهارشنبه –که بعد از ظهر رای گیری در مورد کابینه پیشنهادی را داریم-اتخاذ می شود.

عضو هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: البته جمعی از دوستان هر دو فراکسیون اصولگرا در محل کمیسیون تلفیق برای نحوه رأی اعتماد دادن به وزرا جلسه گذاشتند. 
منبع: خانه ملت
نظر شما