شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۵:۰۰
کد خبر: ۶۶۴۷۳
|
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۲ - ۰۹:۰۴
کاظم زاده تصریح کرد: با عنایت به سن تقریبی عضو قطع شده و جستجوهای فراوان یک مورد قطع عضو پا که به علت بیماری دیابت صورت گرفت شک مامورین را نیز برانگیخت.
به گزارش شهر، سرهنگ پاسدار غلامرضا کاظم زاده اظهار داشت: برابر گزارش واحد گشتی پاسگاه انتظامی مهماندوست مبنی بر پیدا شدن یک عدد پای انسان، سریعا تیم تشخیص هویت پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی شهرستان دامغان به همراه عوامل تخصصی در محل مورد نظر حاضر شدند و یک عدد پای انسان که از قسمت ران پانزده سانتیمتر بالاتر از زانو به صورت صاف قطع شده است و آثار برش حکایت از بریده شدن آن با جسم سخت دارد را یافتند.

وی افزود: این موضوع تحت بررسی های تخصصی قرار گرفت و با دستور قضایی جهت انجام اقدامات لازم تحویل پزشکی قانونی شهرستان دامغان شد.

رئیس پلیس شهرستان دامغان یادآور شد:در تحقیقات اولیه ماموران به این موضوع که امکان دارد پای قطع شده متعلق به بیماری باشد که توسط مراکز بهداشتی و درمانی قطع شده، مظنون و سریعا لیست اعمال قطع عضوهای اخیر بیمارستان ها و مراکز مجاز برای چنین عملی را تهیه کردند.

کاظم زاده تصریح کرد: با عنایت به سن تقریبی عضو قطع شده و جستجوهای فراوان یک مورد قطع عضو پا که به علت بیماری دیابت صورت گرفت شک مامورین را نیز برانگیخت.

وی گفت: با بررسی های انجام شده از آن بیمار و تطابق محل کشف با محلی که عضو در آن جا دفن شد و شناسایی بیمار و تطبیق آزمایشات انجام شده از سوی پزشکی قانونی و خود مورد نظر مشخص شد پای مذکور متعلق به وی بوده که پس از قطع شدن در بیمارستان برادران رضایی دامغان جهت تدفین تحویل نامبرده شد بود که در محلی اطراف روستای محل سکونت خود آن را به صورت کاملا سطحی دفن کرده است.

نظر شما