جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۵:۳۵
کد خبر: ۶۶۶۳۷
|
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۲ - ۰۹:۱۲
زبان رفتار كه بخش عمده‌ ارتباطات غيركلامي را تشكيل مي‌دهد، شامل رفتارهايي است كه به كمك آن‌ها بهتر مي‌توانيم با ديگران ارتباط برقرار كنيم و نقش بسیار مهمی در روابط اجتماعی ما دارد، از این رو فرهنگسرای فردوس در فصل پائیز امسال، اقدام به برگزاری کارگاه «مدیریت رفتار» برای آشنایی و کسب مهارت درباره این مهارت اجتماعی کرده است.

به گزارش روابط عمومی فرهنگسرای فردوس، این فرهنگسرا در راستای ارتقای مهارت های فردی و بین فردی (اجتماعی) و همچنین شناخت و مدیریت هیجانات و احساسات، همچون سالهای گذشته اقدام به برگزاری این کارگاه با عنوان «عرصه های شهروندی» کرده است.

کارگاه مدیریت رفتار با موضوع زبان بدن و تسلط بر رفتارهای کلامی و غیرکلامی با حضور دکتر «احمد برجعلی» روانشناس، در این مرکز برگزار می شود.

زبان رفتار، زبان احساس، عواطف و هيجانات دروني انسان است. ما همه روزه با مشاهده حالتها، تغييرات قيافه، لحن صدا و حركات بدن به طور غير ارادي ذهن و درون افراد مختلف را مي‌خوانيم و پي مي‌بريم كه آنان نسبت به ما چه احساسي دارند. در فرايند ارتباطات غير كلامي، خبرگي و استفاده به جا از زبان رفتار بسيار موثر است؛ بنابراين، آموختن زبان رفتار و كسب مهارت در آن براي برقراري ارتباط با ديگران بسيار سودمند است.

با توجه به اینکه ظرفیت این کارگاه ها محدود به 25 نفر است، پس از تکمیل ظرفیت، کارگاه ها آغاز می شوند بنابراین علاقه مندان برای شرکت در این کارگاه ها می توانند تا پایان شهریورماه برای ثبت نام اقدام نمایند.

خاطرنشان می شود؛ مدیریت رفتار (زبان بدن و تسلط بر رفتارهای کلامی و غیر کلامی)، تحلیل رفتار متقابل 1 (شناخت خود فراخود و شناخت سطوح والد، بالغ و کودک / شخصیت)، تحلیل رفتار متقابل 2 (مهارت گوش دادن موثر و درک فهم متقابل)، شیوه های برقراری ارتباط موثر نیز از مواردی هستند که در حوزه مهارت های اجتماعی و بین فردی در این کارگاه ها مورد توجه قرار می گیرند.

علاقه مندان برای شرکت در این کارگاه ها و ثبت نام در این دوره می توانند به فرهنگسرای فردوس واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس، بعد از چهارراه مخابرات مراجعه کرده و یا برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن 44081027 تماس بگیرند.

همچنین علاقه مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر از برنامه های منطقه 5 مراکز فرهنگی هنری می توانند به آدرس اینترنتی ferdos.farhangsara.ir مراجعه کنند.

نظر شما