جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۵:۵۲
کد خبر: ۶۶۶۴۸
|
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۰
معاون هماهنگی و عمرانی وزارت کشور و رییس سازمان شهرداری ها و دهیاری ها از معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تهران برای اجرای طرح تفصیلی تقدیر کرد.
به گزارش شهر، امروز همایش آغاز فرایند مرحله دوم تدقیق نقشه های طرح تفصیلی شهرتهران با حضور معاون امور هماهنگی و عمرانی وزارت کشور و برخی شهرداران و معاونان شهرسازی و معماری مناطق 22 گانه و مدیران و دست اندرکاران شهرسازی تهران برگزار شد.

در این همایش ارشادمنش معاون امور هماهنگی و عمرانی وزارت کشور و رییس سازمان شهرداری ها ودهیاری ها ضمن تقدیر وتشکر از معاونت شهرسازی و معماری شهر تهران به تاریخچه تهیه طرح تفصیلی اشاره کرد و گفت : به طور حتم اگر این طرح به اجرا درنمی آمد چه بسا شهر تهران به این پیشرفت و رشد نمی رسید و ما امیدواریم مدیریت جدید شهر تهران این روند را ادامه دهد و تهران را در خور مردم تهران و همچنین مردم ایران کند.

وی افزود: هم اکنون شهرتهران به یکسری شاخص های استاندارد در حوزه شهرسازی و معماری نزدیک شده و امیدواریم این روند ادامه پیداکند.

امروز در این مراسم از مرادی، شهردار منطقه 22 ، سلیمانی، شهردار منطقه 6 و برخی ازمعاونان شهرسازی و معماری مناطق 22 گانه و همچنین برخی ازمشاورانی که در تهیه و اجرای طرح تفصیلی همکاری داشته اند تقدیر به عمل آمد.

نظر شما