شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۹:۱۸
کد خبر: ۶۶۷۲۰
|
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۲
مدیرعامل خانه کتاب از برپایی بیست و پنجمین جایزه کتاب فصل در اوایل مهرماه خبر داد.

به گزارش شهر، علی شجاعی صائین درباره برنامه های خانه کتاب تا زمان تغییر و تحول در معاونت فرهنگی وزارت ارشاد گفت: دوره بیست و پنجم جایزه کتاب فصل روال عادی خود را طی می‌کند و بنا داریم اول مهرماه مراسم پایانی آن را برگزار کنیم.

وی گفت: کارهای مربوط به جایزه کتاب سال و جایزه جلال هم شروع شده و در در حال آغاز کارهای داوری است. دبیر این جوایز آقای حمیدزاده است و ان‌شاءالله جایزه جلال در تاریخ 2 آذر برگزار خواهد شد.

مدیرعامل خانه کتاب همچنین از همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد برای برگزاری جایزه گام اول با دبیری جواد محقق در این استان خبر داد و گفت: این جایزه هم روال عادی خود را طی می‌کند و به زودی داوران آن هم دعوت به همکاری می‌شوند و انشاءالله اوایل آبان در شهر یزد برگزار می‌شود.

شجاعی درباره برنامه‌های موسسه خانه کتاب برای حضور در نمایشگاه امسال کتاب فرانکفورت نیز گفت: ما یک غرفه جداگانه در سالن 4 این نمایشگاه گرفته‌ایم که فعالیت‌های بانک اطلاعات خانه کتاب را به بازدیدکنندگان ارائه خواهد داد.

وی هزینه اجاره این غرفه را که وسعتش 12 متر است، ناچیز خواند و افزود: در حال مکاتبه با برخی موسسات دیگر هستیم تا بتوانیم برخی کارهای مربوط به تبادل اطلاعات آنها را هم در غرفه انجام دهیم.

مدیرعامل خانه کتاب ادامه داد: البته موسسه به عنوان ناشر در غرفه اصلی ناشران ایرانی در فرانکفورت که متصدی آن اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران است، ثبت نام کرده‌ایم و کتاب‌هایی را هم که مناسب تشخیص داده‌ایم، برای ارائه در این فضای نمایشگاهی ارسال کرده‌ایم و در صورتی که مناسب تشخیص داده شود، در این فضا ارائه خواهد شد.

شصت و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب فرانکفورت از 9 تا 13 اکتبر 2013 (17 تا 21 مهر 1392) و در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی فرانکفورت در این شهر آلمان برگزار می‌شود.


نظر شما