جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۵:۳۷
کد خبر: ۶۷۱۵۰
|
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۲
شهردار منطقه 19 از تدارک و اجرای ویژه برنامه های مختلف فرهنگی و فراغتی به مناسبت دهه مبارک کرامت خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 19، مهندس عباداله فتح الهی با اعلام این خبر گفت: در سالروز میلاد حضرت معصومه (س) مساجد و سراهای محله این منطقه برنامه های مختلفی را ویژه دختران محلات این منطقه برگزار کرد که با مولودی خوانی و تقدیر از دختران حافظ قرآن همراه بود. 
همچنین با توجه به قرار داشتن در آستانه میلاد مبارک امام رضا (ع) جشن میلاد در سراهای محله نعمت آباد، رسالت، برادران شکری، مجموعه های فرهنگی سرداران شهید و امام علی (ع) و مسجد صاحب الزمان شهرک فرهنگیان اجرا می شود که با مولودی خوانی و تواشیح و اجرای مسابقه و پذیرایی همراه خواهد بود.
به گفته وی همزمان با دهه کرامت اردوی زیارتی و سیاحتی نیز برای علاقه مندان اجرا می شود. به همین منظور ثبت نام جهت اردوهای گردشگری قم و جمکران، پارک چیتگر، امامزاده صالح (ع) و تورهای تهرانگردی در محلات شکوفه شمالی، شریعتی شمالی، شهرک رسات و شهرک گلریز صورت می گیرد.
شهردار منطقه دیدار از خانواده معظم 2 شهید شهرک گلریز، هویت بخشی به سیمای شهری و برنامه های رایگان مشاوره و مددکاری در سرای محله شکوفه شمالی را از دیگر ویژه برنامه های اجرایی دهه کرامت اعلام کرد. 
علاوه براین طی دهه کرامت مسابقه مقاله نویسی با موضوع زندگینامه حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) در سرای محله رسالت برگزار و از مقالات برگزیده تقدیر می شود. همچنین نمایشگاه عکس و فیلم در سرای محله شکوفه شمالی برپا می شود که شهروندان طی ایام دهه کرامت می توانند از آثار آن بازدید کنند.

 

نظر شما