جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۰:۲۱
کد خبر: ۶۷۶۱۳
|
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۵:۵۷
معاون شهردار تهران در دیدار با مدير عامل ايران خودرو مورد تاكيد قرار گرفت:
معاون حمل و نقل و ترافيك شهرداري تهران در ديدار با مدير عامل جديد گروه صنعتي ايران خودرو، استفاده از خودروهاي با كيفيت داخلي به منظور تجهيز ناوگان حمل و نقل عمومي پايتخت در دو بخش اتوبوسراني و تاكسيراني مورد تاكيد قرار گرفت.
به گزارش شهر به نقل از روابط عمومي معاونت حمل و نقل و ترافيك شهرداري تهران، معاون حمل و نقل و ترافيك شهرداري تهران در اين ديدار با تاکید بر این که توليد خودروي با كيفيت فصل مشترك مديريت شهري و صنعت خودروسازي است، گفت: اين مهم علاوه بر تامين منافع شهروندان، متضمن حفظ مصالح ملي نیز خواهد بود.

سيد جعفر تشكري هاشمي با پیشنهاد راه‌اندازي خط توليد خودروهايي كه صرفاً به عنوان تاكسي مورد استفاده قرار ‌گيرد، افزود: مردم بايد احساس كنند در خودرویی كه به عنوان تاكسي استفاده می‌کنند، مورد تكريم قرار گرفته و به آن‌ها احترام گذاشته مي‌شود.

توجه ويژه به توليد اتوبوس‌ها و ميني‌بوس‌هاي درون شهري

وي با اشاره به اين كه مردم ما فرق كالاي داراي كيفيت و فاقد كيفيت را به خوبی مي‌دانند، اظهار كرد: مردم قيمت محصول با كيفيت را مي‌پردازند و از اين رو لازم است صنعت خودروسازي به سمت توليد محصولات كيفي پيش رود، همان طور كه مديريت شهري نیز مي‌بايست به سمت ارتقاي كيفيت خدمات خود به شهروندان گام بر دارد.

مهندس تشكري هاشمي با بيان اين كه صنعت خودروسازی كشورمان به عنوان قدرت منطقه‌اي در صنعت خودرو، علاوه بر تامين نيازهاي داخلی قادر به صدور خودرو به كشورهاي منطقه و ساير كشورهاست، تصريح كرد: در صورت همكاري با برندهاي معتبر دنيا و بومي‌سازي توليدات بين‌المللي با حفظ استانداردهاي جهاني قادر به توليد اقتصادي خودرو با تيراژ بالا هستیم.

معاون شهردار تهران با تاكيد بر توجه ويژه به توليد اتوبوس‌ و ميني‌بوس‌ به منظور استفاده در ناوگان حمل و نقل درون شهري، خاطرنشان كرد: متاسفانه سومين سال است كه مردم تهران از دریافت اتوبوس دولتي محروم نگه داشته شده اند، ضمن اين كه در اين مدت حتي يك دستگاه تاكسي نیز جايگزين 17 هزار دستگاه تاكسي فرسوده‌ که نياز به نوسازي دارند، نشده‌ است.

سلامت را به صنعت بیمار خودرو بر می گردانیم

مدير عامل ايران خودرو نيز در اين ديدار با استقبال از پیشنهاد معاون شهردار تهران در زمینه توليد خودرويی كه به صورت اختصاصي در ناوگان تاكسيراني مورد استفاده قرار گيرد، گفت: چنين محصولي بايد ظاهر زيبا، آپشن‌هاي ويژه، ساختار محکم، قدرت زیاد و عملکرد بالایی داشته باشد.

مهندس هاشم يكه زارع با تاكيد بر اين كه متاسفانه صنعت خودروسازي، بيمار است و مي‌بايست با يك برنامه‌ریزي اصولی و حساب شده سلامت را به روح و جسم اين پيكره بيمار باز گردانيم، اظهار کرد: بر اساس اين برنامه سعي خواهيم كرد ظرف مدت 4 سال رضايت كامل مشتري‌هاي عمومي و اختصاصي محصولات ايران خودرو را به دست آوريم.

وي با ذکر اين نکته كه كشور چين با توليد سالانه 20 ميليون دستگاه خودرو مقام نخست دنيا را در اختيار دارد، تصریح كرد: هدف ما در داخل كشور استفاده از دانش روز جهان در زمينه طراحي و مهندسي است و علاوه بر افزايش كمي توليد، بر ارتقاي كيفي محصول نيز به صورت ویژه تاكيد داریم.

هدف اول ايران خودرو و جلب رضايت مردم است

مدیر عامل ایران خودرو با اشاره به اين كه نيروي انساني شاغل در صنعت خودروسازي نياز به آموزش و متخصصان اين صنعت نياز به بازآموزي دارند، اظهار كرد: با توجه به توانمندی موجود در داخل کشور، بايد كپي كاري در بسياري از کارخانجات قطعه‌سازي‌ جای خود به توليد قطعات با كيفيت و مطابق با استانداردهاي روز جهان بدهد.

مهندس يكه زارع با بیان اين كه براي ايران خودرو، آرامش، ايمني و راحتي مردم در اولويت قرار دارد و كارخانه‌اي كه نتواند محصول كيفی توليد و رضايت مشتری را نسبت به محصول خود تامین كند بايد تعطيل شود، تصریح كرد: مجموعه ايران خودرو متعلق به مردم ایران است و سياست‌هاي خود را بر اساس نظرات مشتریان خویش تنظيم و اجرا مي‌كند.
 
وی در پایان با تاکید بر این که نباید به خودروهای فعلی داخلی قانع باشیم، خاطرنشان کرد: باید سطح توقع مردم را بالا ببریم چرا که این موضوع باعث افزایش رقابت پذیری و ارتقای کیفیت محصولات تولیدی شده و توقعات مشتری را برآورده می کند.

گفتنی است در این دیدار که در محل شرکت ایران خودرو برگزار شد، قائم مقام سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، مدیر عامل سازمان تاکسیرانی تهران و مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران نیز حضور داشتند.
نظر شما