جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۲:۲۰
کد خبر: ۶۷۸۷۴
|
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۲ - ۱۳:۵۵
معاون سابق توسعه و برنامه ریزی شهری شهرداری تهران در مراسم تودیع خود گفت : با اجرای پروژه بزرگ ممیزی املاک ، سه میلیون ملک تهران با بیش از 2 هزار میلیارد تومان تخلف شناسایی و بانک اطلاعاتی خوبی برای زیر ساخت طرح های تفصیلی و جامع فراهم شد .

به گزارش خبرنگار شهر سید مناف هاشمی گفت : در زمان تصویب دو قانون تجمیع عوارض و مالیات بر ارزش افزوده کدورت‌هایی میان ما و مجلس پیش آمد و حتی چند مرتبه بنده را از چند کمیسیون مجلس اخراج کردند اما خوشحالم که نهایت این دو قانون تصویب و درآمدی برای شهرداری تهران ایجاد شد .

وی با بیان این که از سال 86 به عنوان یک سرباز کوچک در کنار سردار بزرگی همچون محمدباقر قالیباف در حوزه سازندگی کشور خدمت کردم ضمن حلالیت از تمامی کسانی که در این مدت با آنها کار کرده است اظهار کرد : بعد از ورودم در سال 85 دو اداره کل تشخیص و وصول درآمد ادغام شد و با تصویب طرح جامع درآمدهای پایدار و تشکیل ستاد عالی درآمد ، گام‌های مؤثری برداشته شد.

مناف هاشمی ادامه داد : با اجرای پروژه بزرگ ممیزی املاک بالغ بر 1500 نفر در قالب 22 تیم ، اقداماتی انجام شد که در این راستا سه میلیون ملک تهران شناسایی و دو هزار میلیارد تومان تخلفات نیز مشخص شد و خوشحالیم که امروز بانک اطلاعاتی خوبی ایجاد شده است .

معاون سابق شهردار تهران با اشاره به اینکه 200 میلیون برگ عوارض شهرداری تهران به صورت اتوماسیون انجام می‌شود، گفت: در زمان حضورم در شهرداری تهران با تصویب دو قانون تجمیع عوارض و مالیات بر ارزش افزوده توانستیم دو هزار میلیارد تومان درآمد پایدار برای شهر تهران و سه هزار میلیارد تومان برای شهرداری‌های کشور وصولی درآمد داشته باشیم. در تصویب این دو قانون کدورت‌هایی میان ما و مجلس پیش آمد و حتی چند بار من را از چند کمیسیون مجلس اخراج کردند اما خوشحالم که نهایت این دو قانون تصویب و درآمدی برای شهرداری تهران شد.

مناف هاشمی همچنین به برخی از اقداماتش در معاونت خدمات شهری اشاره کرد و افزود : در مدت زمانی که به عنوان معاون برنامه‌ریزی شهرداری تهران حضور داشتم اقداماتی انجام شد به طوری که از سال 89 تاکنون بالغ بر 80 درصد سیستم بودجه‌ریزی شهرداری تهران در قالب برنامه‌ریزی بودجه‌ای عملیاتی شد و امیدواریم در آینده این اقدامات ادامه داشته باشد.

وی در پایان خطاب به همکارانش گفت: امیدوارم که از فرصت خود برای خدمت‌رسانی به نفع احسن استفاده کنیم چرا که این فرصت‌ها تکرارشدنی نیستند، همچنین امیدوارم حسادت و بخل در حوزه کاری و اداری از سیستم اداری کشور و شهرداری پاک شود.

نظر شما