جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۹:۳۳
کد خبر: ۶۷۹۲۰
|
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۲ - ۱۴:۲۵
معاون فنی عمرانی شهرداری منطقه6 اعلام کرد:
معاون فنی عمرانی شهرداری منطقه 6 گفت: تا دو هفته آینده کارهای عمرانی پروژه به اتمام می‌رسد اما برای بهره‌برداری نیاز به یکسری استانداردها، تاییدیه‌ها وجود دارد که باید در محل مستقر شوند و تامین این امکانات در حوزه اختیارات ما نیست، اما احتمالا تا اواخر مهرماه پروژه به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش شهر سید رامین حسین‌نژاد معاون فنی عمرانی شهرداری منطقه 6 تهران گفت: 16 دستگاه پله برقی با اعتباری حدود 30 میلیارد تومان در پروژه زیرگذر ولیعصر (عج) نصب خواهد شد.

معاون فنی عمرانی شهرداری منطقه 6 تهران با اشاره به رسیدن پله برقی‌های زیرگذر چهارراه ولیعصر به محل پروژه، از نصب کامل پله برقی‌ها تا یک هفته آینده خبرداد و گفت: پس از نصب، یک هفته نیز بابت مونتاژ و تست زمان لازم است و در نهایت پس از دو هفته آماده بهره‌برداری می‌شوند.

وی با اشاره به اتمام نصب چهار دستگاه پله برقی تاکنون، در خصوص زمان پایان پروژه، گفت: تا دو هفته آینده کارهای عمرانی پروژه به اتمام می‌رسد اما برای بهره‌برداری نیاز به یکسری استانداردها، تاییدیه‌ها وجود دارد که باید در محل مستقر شوند و تامین این امکانات در حوزه اختیارات ما نیست، اما احتمالا تا اواخر مهرماه پروژه به بهره‌برداری می‌رسد.

معاون فنی عمرانی شهرداری منطقه 6 با بیان اینکه تغییری در نقشه پروژه و اتصال آن به خط‌ چهار مترو به صورت مستقیم، مدت اجرای پروژه‌ را تغییر داد ، گفت: با توجه به حجم انبوه کار که تونلی به طول 80 متر را در دست اجرا داشته‌ایم و به صورت همزمان با پروژه اصلی دنبال شد، کمی زمان بهره‌برداری را با تاخیر مواجه کرد. با انجام این بخش مسافرین دیگر نیاز نیست برای استفاده از زیرگذر و مترو به روی زمین بیایند و این باعث کاهش بار ترافیکی چهارراه ولیعصر (عج) می‌شود.

وی پایان کار بخش مربوط به مترو را با یک ماه تاخیر پس از تمام کار پروژه اصلی پیش‌بینی کرد و گفت:حجم کار رد بخش مترو این پروژه بیشتر است و ممکن است این بخش در فاز بعدی و با یک ماه تاخیر از بخش اول انجام شود ولی باقی بخش‌ها تا اواخر مهر قابل بهره‌برداری خواهد بود.

منبع: ایسنا
نظر شما